Är Sniper Strumpan? Är Strumpan Sniper? De delar iaf fabläss för Bajen, bärs och... Arsenal.
På tal om Strumpan - dagens outfit: det är påfyllt på Matdax. Salming-strumpa i nytt mönster. Mörkblå med röda och vita rutor. En händelse som ser ut som en tanke. Skynda fynda. Dessutom finns det fortfarande Dubaichoklad till lågt pris (25, tror jag).
25kr, är det verkligen Dubaichoklad och inte Dubajchoklad?
Är Sniper Strumpan? Är Strumpan Sniper? De delar iaf fabläss för Bajen, bärs och... Arsenal.
På tal om Strumpan - dagens outfit: det är påfyllt på Matdax. Salming-strumpa i nytt mönster. Mörkblå med röda och vita rutor. En händelse som ser ut som en tanke. Skynda fynda. Dessutom finns det fortfarande Dubaichoklad till lågt pris (25, tror jag).
25kr, är det verkligen Dubaichoklad och inte Dubajchoklad?
Ulker Dubai Chocolate with Pistachio Cream & Kataifi Filling
Made with premium Antep pistachio cream (8.6%)
Crunchy kadaif (shredded phyllo) pieces (6.4%) for unique texture
Covered in rich Ulker milk chocolate
Inspired by the viral Dubai chocolate trend
Perfect for gifting, sharing, or personal indulgence
Experience the flavor that’s captured hearts across the globe. The Ulker Dubai Chocolate bar brings together rich milk chocolate, smooth pistachio cream, and crispy kadaif strands in a single, satisfying bite. At 93g, it’s the perfect size for treating yourself or sharing something special.
What sets this chocolate apart is the blend of textures and flavors: a creamy center made with real Antep pistachios (8.6%) meets golden, crunchy kadaif pieces (6.4%) – delicate strands of shredded phyllo dough often found in Middle Eastern desserts. This balance of soft and crisp, sweet and nutty, makes each bite a little moment of indulgence.
This isn’t just a chocolate bar – it’s a trendsetting treat loved by millions online and off. Inspired by the now-famous “Dubai Chocolate” sensation, Ulker’s version stays true to its roots with authentic ingredients and the brand’s trusted quality.I
Inte vet jag vad de menar med "inspired by" och "Ulker's version".
Jag har mest undrat över varför Matdax gömmer dem - på låg höjd mellan kassorna längst till höger övervakade av draken. Men det är väl det sista som är svaret. Snatteriprevention. Sura tanten har uppsikt över dem.
Går inget vidare i övriga sporten i kväll, så här kommer ett Strumpan-minne istället:
- Det var en solklar screen på Johan Hägglund som föregick målet. Det såg till och med folk som hängt i puben hela eftermiddagen men inte de två. Tyvärr så tycker jag att den situationen blev matchavgörande, sade Strömberg med adress till domarparet. https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... a-domarna/