yohnxd skrev: Idag, 11:17Åke Stakkestad avtackad av BIK, men lär nog bli Frölunda för honom eftersom dom söker 1 till center. Hade varit bra för oss annars.
Han hakar nog på Dennis Hall till Luleå
yohnxd skrev: Idag, 11:17Åke Stakkestad avtackad av BIK, men lär nog bli Frölunda för honom eftersom dom söker 1 till center. Hade varit bra för oss annars.
Han hakar nog på Dennis Hall till Luleå
Framåt Masar!
Hemmakär? Då blir det Frölunda för Kungälv sonen.
En tränare som tror på han? Då blir det Luleå.
Mest speltid och spela med Kelleher? Då blir det Leksand
Sniper skrev: Idag, 09:49Mitt val är första namnet på listorna:
A big, physical winger that understands his role when he comes to the rink; with the right mindset, a player can impact the game in many ways and Grenier is that type of multidimensional player. Has the size to bully his way around and uses the boards to his advantage; always seems to float around high-scoring areas and get his rockets off quick and accurately. In terms of his physical game, Grenier isn't afraid to scrap or get his hands dirty; he is quick to recognize unfolding situations and acts accordingly. All-in-all, a sizey presence on the ice that can be a handful for opponents when he brings his all-around game.
https://www.eliteprospects.com/player/6 ... re-grenier
- Vinge som också kan spela center.
- Jämn, hög produktion och en potentiell ledargestalt i det unga laget.
- För hög prislapp eller billigare nu när han fyller 35 kort före säsongsstart?
Grenier vore nåt! Bara hans utseende skulle skrämma våra motståndare. Lite samma spelartyp som Wedman, men bättre offensivt. Tog inte med honom då han känns mer orimlig, men man vet aldrig.
Mattias Göransson verkar lämna Rögle.
Stabil defensiv back som jag skulle vilja se hos oss igen.
Nu tror jag väl!
https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... i-leksand/
Framåt Masar!
Leksing i vargaland skrev: Idag, 12:48Mattias Göransson verkar lämna Rögle.
Stabil defensiv back som jag skulle vilja se hos oss igen.
Låter konstigt att man låter en sådan stabil spelare lämna fast han har kontrakt över nästa säsong. En utlåning vore väl mer genomtänkt. Hos oss gick han +-0 på två säsonger hos Färjestad +13 på tre säsonger och Rögle +4 på två med ett mycket bättre andra år.
Skulle gå in på top 4 backar i allsvenskan
Det var som f_n! Kul värvning! Välkommen Åke!
Nära.
Perfekt värvning.
18 mål i grundserien förra säsongen, tänk om han kan närma sig 25..
Härligt, en till prestigevärvning. Nu vet vi vart ribban ligger för en topp center iaf. Fitzgerald är den enda som ligger i närheten i HA.