Always look on the bright side of life.
Story of the cubs
Always look on the bright side of life.
Story of the cubs
Natten till torsdag:
Natten till fredag:
* * *
Han befinner sig i en annan tidszon.
Hökarängen.
I'm the man with a fork in a world of soup
En titt i tablån för fotbolls-VM https://www.svenskfotboll.se/nyheter/la ... -sands-vm/ gör tydligt att jag inte kommer se mycket av turneringen. Dels är det ett tv-fritt hem, och dels går det inte streama gratis på TV4 Play längre (och jag har inget abonnemang just nu). Dessutom sitter jag inte uppe och följer sport mitt i natten. Det här med 03:46 förnekar jag bestämt. Någon obehörig måste ha loggat in på mitt konto och postat parodi-inlägg.
VM - ingenting jag kommer se.
Kanske inte se, men läsa! För snart livar tråden förhoppningsvis upp!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Det kom in en fråga till golfredaktionen.
Hej
Om man vill se Ludvig spela golf idag. Hur gör man då?
Mvh Wiborgs bror Wiborg
Jo.
Då loggar man in på HBO och söker upp feture group som sänder JJ. Spaun, Gary Woodland och Ludvig Åberg. Första Tee (10an) om 4 minuter. 07:47 lokal tid.
Scharles Schwab challange på Colonial, Forth Worth, Texas.
Två slag efter, efter torsdagen
Signaturen Sömnlös i Stureby skriver till VM-redaktionen och frågar om det blir ett VM som passar "oss nattugglor"? You bet! Sveriges premiärmatch mot Tunisien har avspark 04.00 lokal söder-om-söder tid. Den andra matchen, den mot Nederländerna, börjar dock redan 19, en tid då riktiga söderbönor troligen tar siesta. Men i gruppspelets sista match är det avspark strax efter att Hanks har slängt ut sista Högdalsfyllot - 01.00!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: För 30 minuter sedan.Signaturen Sömnlös i Stureby skriver till VM-redaktionen och frågar om det blir ett VM som passar "oss nattugglor"? You bet! Sveriges premiärmatch mot Tunisien har avspark 04.00 lokal söder-om-söder tid. Den andra matchen, den mot Nederländerna, börjar dock redan 19, en tid då riktiga söderbönor troligen tar siesta. Men i gruppspelets sista match är det avspark strax efter att Hanks har slängt ut sista Högdalsfyllot - 01.00!
Som jag sagt tidigare så är det bra tider. Själv är jag uppe med pensionärerna. Får väl ställa klockan nån timme tidigare. Midsommardagen 19:00 innebär enbart att man får något vettigt att fylla kvällen med innan Golfen börjar bli intressant. Kl. 01:00 däremot blir däremot en utmaning. Men det är en fredagskväll med möjlighet att sova ut lördag. Hålla sig vaken är väl knappast möjligt så man får väl ställa klockan tänker jag. Om det fortfarande finns något att spela för då vill säga.