Mats_ume for President!

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 1846
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Mats_ume for President!

Inlägg av Gösen »

En liten ödmjuk hyllning till dig för att du förverkligat det vi har pratat om i ett par år nu! 👍🥳
Fiskar skulle leva längre om de lärde sig att hålla munnen stängd.
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Mats_ume »

Tackar! Men glöm inte även att tacka "Pastis" som sett till att detta kommit på plats på väldigt kort tid. Pastis kommer vara tekniskt ansvarig för forumet.
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör
Inlägg: 321
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Pastis »

Hoppas det blir bra nu för alla fans! Kan meddela att jag har Leksands IF i mitt hjärta även om jag inte aktivt följer ishockey. Men har gjort det, speciellt under 70- och 80-talet. ;) Men en LIF-flagga har jag ibland på mitt garage, bara för att reta min granne/kompis som håller på Mora. :mrgreen:
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Mats_ume »

Nu har jag bjudit in alla som hört av sig via epost!
Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 1846
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Gösen »

Pastis skrev: tis 19 sep 2023, 07:56 Hoppas det blir bra nu för alla fans! Kan meddela att jag har Leksands IF i mitt hjärta även om jag inte aktivt följer ishockey. Men har gjort det, speciellt under 70- och 80-talet. ;) Men en LIF-flagga har jag ibland på mitt garage, bara för att reta min granne/kompis som håller på Mora. :mrgreen:
Grymt!
Och tack för ett snabbt utfört jobb!
Fiskar skulle leva längre om de lärde sig att hålla munnen stängd.
Användarens profilbild
Sniper
Inlägg: 1734
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Sniper »

Mats_ume skrev: tis 19 sep 2023, 11:41 Nu har jag bjudit in alla som hört av sig via epost!
Superstars forum inom snar framtid? https://www.youtube.com/watch?v=-kNdNC-2wPU

Men som jag sa till Mats_ume igår via mejl - hoppas det förblir uppe lång tid framöver!

Inte bara av nostalgiska skäl utan för att man kan behöva söka efter saker och klistra in här.
Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 1846
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Gösen »

Klistra in länkar i gamla forumet.
Typ 10 I rad så ingen missar.

En del som bara postar utan att läsa vad andra skriver kommer missa om det bara finns en tråd. Även om den är högst upp.
Fiskar skulle leva längre om de lärde sig att hålla munnen stängd.
Lifstarsll
Inlägg: 29
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:33

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Lifstarsll »

Ansluter som betatestare och hyllar också er som dragit igång detta. Själv lång historia då jag inte kunde logga in på gamla forumet, under nästan två år har jag sett det blivit färre och färre.
Många funktioner, testade utkast och andra funktioner och allt ser väldigt funktionerligt ut.
Inga problem funna därmed :D
Bra jobbat! :!:
VonGustaf
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 11:55

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av VonGustaf »

Jag länkade också hit i sillytorum på Facebook. Hoppas att det är ok
Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!


"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
Ludde
Inlägg: 497
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:39

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Ludde »

Äntligen ett forum som fungerar, hatten av till alla inblandade 🥳
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Mats_ume »

VonGustaf skrev: tis 19 sep 2023, 12:17 Jag länkade också hit i sillytorum på Facebook. Hoppas att det är ok
Det är väl en vågskål mellan att ta hit nya medlemmar och samtidigt bevara den goda känslan som fanns på förra forumet (och som kanske inte fanns på andra ställen, så att säga....).

Det bästa vi kan göra är att vi gamla rävar är riktigt aktiva nu i starten på forumet och sätter tonen så att nytillkomna medlemmar förstår vilken nivå forumet befinner sig på.
Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 1846
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Gösen »

Mats_ume skrev: tis 19 sep 2023, 13:31
VonGustaf skrev: tis 19 sep 2023, 12:17 Jag länkade också hit i sillytorum på Facebook. Hoppas att det är ok
Det är väl en vågskål mellan att ta hit nya medlemmar och samtidigt bevara den goda känslan som fanns på förra forumet (och som kanske inte fanns på andra ställen, så att säga....).

Det bästa vi kan göra är att vi gamla rävar är riktigt aktiva nu i starten på forumet och sätter tonen så att nytillkomna medlemmar förstår vilken nivå forumet befinner sig på.

Yes!

Saknar en gilla funktion.
Inte tummen upp och tummen ner utan bara en knapp där man kan gilla ett inlägg.

Då hade jag tryckt på den istället för att skriva ovanstående 😊

Eller så ger man bara en👍
Fiskar skulle leva längre om de lärde sig att hålla munnen stängd.
Ullvi, typ
Inlägg: 97
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Ullvi, typ »

Mäktigt, MatsUme och Pastis!
Stort tack!
Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 216
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av SteveY »

Skriv ett inlägg på gamla forumet med info om det nya? Så info når Lillgud och övriga..
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Mats_ume for President!

Inlägg av Mats_ume »

SteveY skrev: tis 19 sep 2023, 14:26 Skriv ett inlägg på gamla forumet med info om det nya? Så info når Lillgud och övriga..
Anledningen varför jag inte basunerat ut forumets existens är för att jag ville få koll på att allt fungerar tillfredsställande i samarbete med gamla goda pålitliga medlemmar. Men vi kanske kan anse att forumet fungerar tillfredsställande nu?

Jag kan hinta om att Lillgud är på ingående. ;) Ett par till rävar likaså. Vore kul ifall vi blir en kritisk massa till Röglematchen.