Svarstiden gick ut 18:35.
Jag drog in prissumman i vredesmod när engagemanget var så dåligt.
Exleksingar
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4420
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Exleksingar
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4420
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Exleksingar
Gulporr i matchtröjetråden - värvningsporr här. Idag är det 21 år sen Leksand presenterade FEM spelare.
Leksands IF presenterade på fredagen fem utländska nyförvärv inför den kommande elitseriesäsongen.
- Vår målsättning var att värva svenska spelare, men det är svårt. Vi är i alla fall nöjda med dessa spelare, sade Leksands sportchef Anders "Masken" Carlsson.
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... a-spelare/
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4420
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Exleksingar
Den 1 juli åker Tinus Luc Koblar till Toronto för utvecklingsläger med NHL-laget Maple Leafs. Han har inte pratat med någon i organisationen efter genombrottet i VM och vet således inte om planerna har ändrats.
Antingen blir det SHL-spel med Rögle eller spel i Toronto kommande säsong.
Innan han kan fokusera på det har han en fest kvar, och det är inte vilken som helst.
– Jag måste ju först tillbaka till Leksand och fullfölja skolan. Jag tar studenten på fredag.
https://www.falukuriren.se/sport/ex-lek ... i-leksand/