Exleksingar

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4420
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Exleksingar

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: mån 01 jun 2026, 21:27

Jakob De La Rose. Vad vinner man?

Svarstiden gick ut 18:35.
Jag drog in prissumman i vredesmod när engagemanget var så dåligt.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4420
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Exleksingar

Inlägg av Sniper »

Gulporr i matchtröjetråden - värvningsporr här. Idag är det 21 år sen Leksand presenterade FEM spelare.

Leksands IF presenterade på fredagen fem utländska nyförvärv inför den kommande elitseriesäsongen.

- Vår målsättning var att värva svenska spelare, men det är svårt. Vi är i alla fall nöjda med dessa spelare, sade Leksands sportchef Anders "Masken" Carlsson.
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... a-spelare/

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4420
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Exleksingar

Inlägg av Sniper »

Den 1 juli åker Tinus Luc Koblar till Toronto för utvecklingsläger med NHL-laget Maple Leafs. Han har inte pratat med någon i organisationen efter genombrottet i VM och vet således inte om planerna har ändrats.

Antingen blir det SHL-spel med Rögle eller spel i Toronto kommande säsong.

Innan han kan fokusera på det har han en fest kvar, och det är inte vilken som helst.

– Jag måste ju först tillbaka till Leksand och fullfölja skolan. Jag tar studenten på fredag.
https://www.falukuriren.se/sport/ex-lek ... i-leksand/