Romano är på pappret bättre än Fizer. Frågan är då, kommer det dyka upp ännu bättre alternativ ju längre vi väntar!?
Silly season 26/27
-
Sniper
- Intendent
Re: Silly season 26/27
Klicka på pilen så följer målskott:
-
SteveY
Fan..
Alexandre Grenier klar för franska Grenoble
-
SteveY
Aggeman skrev: Idag, 20:35Från mötet: Ollas vill ha in tre forwards. Eventuellt fyra men han har ”is i magen” kring den fjärde. Eventuellt en till
back.Is i magen kring Martin Karlsson/Jon Knuts?
Är rädd att vi underskattar HA. Ska vi gå in i serien med en trupp på 12 forwards och 7 backar, inklusive Lidén och FEM forwards under 21 år?! Ollas är iskall, vi kommer vara helt skadefria..
I mina ögon så är ytterligare fyra forwards + en back ett måste!
-
Krigare19
Har kollat lite AHL nu senaste veckorna och han Anthony gillar jag. Det är ju det här med att byta från liten till stor rink. Camper sa i en intervju efter första året att han gillar den stora rinken för då har man lite mer tid på sig medans i AHL/NHL så är det typ ingen tid alls. Så jag förstår alla som kommer hit och inte lirat på stor rink innan. Det tar ju tid att anpassa sig.
Sen om nyförvärv. Vi kan sitta och kolla igenom eliteprospect och säga "Han vill jag ha till Leksand". I slutändan handlar det mycket om karaktär och vilken personlighet spelaren har. Han kan gjort mycket poäng men är en riktig idiot. Mycket ego i AHL.