Okej, så Ollas ville ha in 3 forwards? Då ska vi alltså spela med Dennis Altörn hela säsongen? Förlåt men om vi inte får in typ mcdavid så kommer vi knappast gå upp. Gillar våra juniorer, men vi MÅSTE ha fyra forwards till, inte tre.
Jag känner mest att Altörn håller säkert för div1, han gjorde de inte bra hos oss, inte hos M*ra heller för den delen.
Okej, så Ollas ville ha in 3 forwards? Då ska vi alltså spela med Dennis Altörn hela säsongen? Förlåt men om vi inte får in typ mcdavid så kommer vi knappast gå upp. Gillar våra juniorer, men vi MÅSTE ha fyra forwards till, inte tre.
Jag känner mest att Altörn håller säkert för div1, han gjorde de inte bra hos oss, inte hos M*ra heller för den delen.
Nej Altörn är inget att ha. Räknar med att någon junis går in före honom.
Nej Altörn är inget att ha. Räknar med att någon junis går in före honom.
Fizer fortfarande skadad?
Romano spelar på backplats till höger i pp.
Har SSK-fansen koll på att deras nye spelare saknats sedan förra rundan och diskuterat saken (var de nu diskuterar saker - såg ett kverulerande gäng på X i höstas när det gick tungt). Eller sitter de med snurrande ögon och vet ingenting?
Har LIF Silly-admin tagit bort sin stora skylt där han efter årsmötet hintade om att det skulle kunna hända något under lördagen? Kanske Mats_ume eller Pastis också ska börja trolla och fläska upp stora skyltar där det står "Får se om det kommer nåt nytt imorgon!".
Fizer fortfarande skadad?
Romano spelar på backplats till höger i pp.
Har SSK-fansen koll på att deras nye spelare saknats sedan förra rundan och diskuterat saken (var de nu diskuterar saker - såg ett kverulerande gäng på X i höstas när det gick tungt). Eller sitter de med snurrande ögon och vet ingenting?
Fizer har spelat 12 av 19 matcher i slutspelet.
Hoppas det är ett knä eller nåt, som måste opereras
Nu är mitt förtroende till Hockeynews väldigt lågt för tillfället, men tror jag läste någonstans att dom skulle ”gräva” i vilka centrar som Ollas vill ha.
Nu är mitt förtroende till Hockeynews väldigt lågt för tillfället, men tror jag läste någonstans att dom skulle ”gräva” i vilka centrar som Ollas vill ha.
Nästa center kommer i juli
Och där drog Magera till Tyskland ja… mm ah mm.
Lite oroväckande när tyska lag börjar plocka guldkornen från ECHL.
Austin Magera, nia i grundseriens poängliga och flest poäng av alla slutspelet så här långt.
Nästa center kommer i juli
Och där drog Magera till Tyskland ja… mm ah mm.
Lite oroväckande när tyska lag börjar plocka guldkornen från ECHL.
Austin Magera, nia i grundseriens poängliga och flest poäng av alla slutspelet så här långt.