Dyker han upp ikväll och kvittrar som ingenting hänt - kör ett införsnack?

Dyker han upp ikväll och kvittrar som ingenting hänt - kör ett införsnack?
Bara 3 timmar kvar av Le Mans 24 timmars! Toyota leder dubbelt just nu... https://www.24h-lemans.com/en

Dagen och nattens stora sporthändelse blir att se vart Jesper tar vägen. Han tappade nått slag på slutet igår men är bara två slag efter.
Slår ut i en treboll idag på grund av ostadigt väder tillsammans med Brice Garnett och Tommy Fleetwood 18:10.
I'm the man with a fork in a world of soup
Vad är planen, upp i svinottan och titta? Begriper inte hur ni överlever, ni som följer de marginella idrotterna som utövas på andra sidan Atilanten. Nattmangling sliter på mig, och I veckan ska man arbeta också.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: Igår, 17:31Vad är planen, upp i svinottan och titta? Begriper inte hur ni överlever, ni som följer de marginella idrotterna som utövas på andra sidan Atilanten. Nattmangling sliter på mig, och I veckan ska man arbeta också.
Jo. Blir det särspel kan det dra ut på tiden.
Eller du kanske menar fotbollen?
Tänk om de helt sonika bara skulle ta bort den gula randen i flaggan. Vad tror ni medborgarna i Curaçao skulle säga då?

Sniper skrev: Igår, 19:23Tänk om de helt sonika bara skulle ta bort den gula randen i flaggan. Vad tror ni medborgarna i Curaçao skulle säga då?
Sniper skrev: Igår, 19:23Tänk om de helt sonika bara skulle ta bort den gula randen i flaggan. Vad tror ni medborgarna i Curaçao skulle säga då?
Protestera vilt så klart! Jösses så fint det gula gifter sig med en mörkblå tröja. Se och lär Leksands IF.
Heinemann skulle smälta in fint i CUW-klacken.
Sniper skrev: lör 13 jun 2026, 23:33Efterlysning: man i obestämd ålder (ser sig själv som "evig"). Var vid försvinnandet iklädd Nudie-jeans och blå t-shirt med en mas på. 183 lång.
Låter som en stilig en, hoppas han återses!
Kikar på Nederländerna - Japan i sängen. Avstängning vid halvlek, och då kanske kanske jag orkar mer än att stänga av när klockan ringer. Min VM-temp har inte stigit i den grad jag hade önskat. Har vintern gjort mig fullständigt idrottsblasé?
I japans mål:

3-1 Göken.
Jesper slutade på en fin fjärdeplats.
Helt ok start på VM ![]()
För min del så började VM för tre timmar sedan och nu tar det en paus fram till midsommardagen.
Bra 5-1* https://www.svtplay.se/klipp/egW57LP/gr ... video=visa
Dåligt 5-1:
*Välplacerade, distinkta, hårda avslut - kändes nästan osvenskt. Men detta kanske är nya Sverige?
Alla barnen har fotbollsfeber
utom Wittgenstein
he shows no sign
Och medan Wiborg väntar på lördag
kan väl vi andra kasta ett öga på
Spanien-Kap Verde, Belgien-Egypten