Skulle ändå kännas hyfsat bra med Jutting och Romano.
Glad midsommar från Rättvik ![]()
Skulle ändå kännas hyfsat bra med Jutting och Romano.
Glad midsommar från Rättvik ![]()
Miks Indrasis bjuds ut till toppklubbar i HA enligt Expressen, spelade i samma lag med Kelleher 23/24 och tog ju som bekant upp Brynäs.
Värdefull rutin, hade det varit, och ett bra hot i PP.
Indrasis - X - Kelleher
Lang - Stakkestad - X
Stakkestad ses som vinge enligt Ollas på årsmötet. Det pratade de om på FK:s podd Inside Leksand.
harfager skrev: lör 20 jun 2026, 10:59Stakkestad ses som vinge enligt Ollas på årsmötet. Det pratade de om på FK:s podd Inside Leksand.
Oj, de kom som positiva nyheter för mig. Tidigare uppgifter har ju gjort gällande att han ska vara center.
Skönt, då får vi hoppas på två spetsiga centrar istället.
Indrasis - X - Kelleher
Lang - Johnsen - Stakkestad
Lampa skrev: lör 20 jun 2026, 11:16harfager skrev: lör 20 jun 2026, 10:59Stakkestad ses som vinge enligt Ollas på årsmötet. Det pratade de om på FK:s podd Inside Leksand.
Oj, de kom som positiva nyheter för mig. Tidigare uppgifter har ju gjort gällande att han ska vara center.
Skönt, då får vi hoppas på två spetsiga centrar istället.
Indrasis - X - Kelleher
Lang - Johnsen - Stakkestad
Indrasis hade väl ganska dålig skridskoåkning om jag inte minns helt fel.
Framåt Masar!
lil'masen skrev: lör 20 jun 2026, 21:35https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... ksands-if/
Min kapten!
Hittills enda relevanta värvningen
Den enda personen jag känner till vill säga.
I'm the man with a fork in a world of soup
lil'masen skrev: lör 20 jun 2026, 21:35https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... ksands-if/
Min kapten!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
lil'masen skrev: lör 20 jun 2026, 21:35https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... ksands-if/
Min kapten!
Kommer bli otroligt viktig för det här unga laget.
Adderar stor flexibilitet till laguppställningen.
En kapten värd namnet.
Välkommen hem, Zacke!
Välkommen hem igen Zacke.
Välkommen hem, vår kapten, vår ledare vår Leksandspöjk.
Det kommer bli bra det här... In med två biffiga pjäser nu bara..
Välkommen värvning förutsatt att kraftig spets är påväg in.
Gidlöf, Lundqvist, Lang och Zackrisson är grundstenar och pelare.
Nu kan vi ösa på och fylla sista platserna med stats och size.
Sniper skrev: Igår, 10:41Gidlöf, Lundqvist, Lang och Zackrisson är grundstenar och pelare.
Nu kan vi ösa på och fylla sista platserna med stats och size.
+ Eljas
Framåt Masar!