Wittgenstein skrev: lör 20 jun 2026, 20:49Ja, Åberg har gjort tre.
Agʻ. Jag visste det
![]()
Wittgenstein skrev: lör 20 jun 2026, 20:49Ja, Åberg har gjort tre.
Agʻ. Jag visste det
![]()
I'm the man with a fork in a world of soup
Är det förbjudet att kritisera en målvakt i fotboll för att målen är så stora? Hollands målvakt räddade iallafall några bollar medan vår mest stod och tittade och kastade sig 2 sekunder för sent när han väl ville ingripa.
Hade varit kul att få Lillguds analys av Nordfeldts match.
Heja Elfenbenskusten. Heja Zacke.
Sverige?

Tänk att jag för några timmar trodde att den "Zacke" Sniper tackar ovan var någon i Elfenbenskusten, kanske med Bajen-förflutet. Så kan det gå när man inte läser Silly-tråden.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: sön 21 jun 2026, 00:41Tänk att jag för några timmar trodde att den "Zacke" Sniper tackar ovan var någon i Elfenbenskusten, kanske med Bajen-förflutet. Så kan det gå när man inte läser Silly-tråden.
Elfenbenskusten-Zacke är den enas kille.
Ludde skrev: lör 20 jun 2026, 21:28Är det förbjudet att kritisera en målvakt i fotboll för att målen är så stora? Hollands målvakt räddade iallafall några bollar medan vår mest stod och tittade och kastade sig 2 sekunder för sent när han väl ville ingripa.
Hade varit kul att få Lillguds analys av Nordfeldts match.
Leifby i Aftonbladets målservice:
Har vi en målvakt?
Vi har en målvakt, får jag höra nu från kontrollrummet. Det är bara det att han knappt synts i bild när de holländska avsluten/styrningarna kommit. Märkligt.
Jag är fotbollsfeberfri.
Men the show must go on.
Förmatch kl 15: Brage-Värnamo
Sniper skrev: sön 21 jun 2026, 11:45Jag är fotbollsfeberfri.
Men the show must go on.
Förmatch kl 15: Brage-Värnamo
Jag är även golffeberfri efter Åbergs ras igår.
Vet inte ens om jag kommer se något ikväll.
Kan ge mig fan på att Scheffler vinner trots att han är 6 slag efter ledande Clark.
Men som service till W&W får väl golfredaktionen ta sitt ansvar och meddela att Åberg slår ut om en timme. Vem han spelar med? Ingen aning. Brukar inte hålla koll så långt ner i listorna. Ledarbollen med Scheffler och Clark slår ut 20:30.
Tycker nog den svenska "Links und Rechts" slår den nederländska:
Efter halva rundan är Åberg kvar på deprimerande +7 inget händer.
Frågan är om han inte ska ta ett par veckors ledigt. Uppleva Eslöv på sommaren och träna lätt.
Lite attack och lekfullhet sista nio hålen däremot önskas. Finns ju inget att förlora vare sig i status, Ranking eller prispengar. Kör på.