Hockeyallsvenskan 2026/27

Användarens profilbild
Pastis
Maskinchef
Inlägg: 1582
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön/Karlstad

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Pastis »

Fascinerande att vi ska spela på följande "arenor"! Inte många jag varit i!

Hovet, Johanneshov
Upplandsbilforum Arena
Hatstore Arena
Nobelhallen
Tegera Arena
Hägglunds Arena
Wibe Arena
Liljas Arena
Be-Ge Hockey Center
Scaniarinken
VBO Arena
Visby Ishall
ABB Arena Nord
Östersund Arena Hall A

Bild
Användarens profilbild
Wiborg
Inlägg: 1669
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:12
Ort: Lindesberg

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Wiborg »

Pastis skrev: Idag, 13:21

Fascinerande att vi ska spela på följande "arenor"! Inte många jag varit i!

Hovet, Johanneshov
Upplandsbilforum Arena
Hatstore Arena
Nobelhallen
Tegera Arena
Hägglunds Arena
Wibe Arena
Liljas Arena
Be-Ge Hockey Center
Scaniarinken
VBO Arena
Visby Ishall
ABB Arena Nord
Östersund Arena Hall A

Hovet
Nobelhallen
Tegera
Scaniarinken
ABB Arena Nord

Det är väl de jag har varit i, tror faktiskt inte att det är så många fler i SHL, de här är de jag kan komma på nu som jag har varit i.
Scandinavium
Gavlerinken (eller vad den nu heter)
Malmö Arena
Behrn Arena
Löfbergs Arena
Kinnarps Arena

Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4632
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Gösen »

Wiborg skrev: Idag, 13:34
Pastis skrev: Idag, 13:21

Fascinerande att vi ska spela på följande "arenor"! Inte många jag varit i!

Hovet, Johanneshov
Upplandsbilforum Arena
Hatstore Arena
Nobelhallen
Tegera Arena
Hägglunds Arena
Wibe Arena
Liljas Arena
Be-Ge Hockey Center
Scaniarinken
VBO Arena
Visby Ishall
ABB Arena Nord
Östersund Arena Hall A

Hovet
Nobelhallen
Tegera
Scaniarinken
ABB Arena Nord

Det är väl de jag har varit i,

  • Hägglunds för mig.
    De övriga vet jag inte ens var de ligger. Kanske har man varit i någon utan att veta om det.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1962
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Wittgenstein »

Gösen skrev: Idag, 15:30
Wiborg skrev: Idag, 13:34
Pastis skrev: Idag, 13:21

Fascinerande att vi ska spela på följande "arenor"! Inte många jag varit i!

Hovet, Johanneshov
Upplandsbilforum Arena
Hatstore Arena
Nobelhallen
Tegera Arena
Hägglunds Arena
Wibe Arena
Liljas Arena
Be-Ge Hockey Center
Scaniarinken
VBO Arena
Visby Ishall
ABB Arena Nord
Östersund Arena Hall A

Hovet
Nobelhallen
Tegera
Scaniarinken
ABB Arena Nord

Det är väl de jag har varit i,

  • Hägglunds för mig.
    De övriga vet jag inte ens var de ligger. Kanske har man varit i någon utan att veta om det.

Visby ishall kanske du kan gissa dig till....

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4632
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Gösen »

Wittgenstein skrev: Idag, 15:42

Visby ishall kanske du kan gissa dig till....

Mr funny guy!
Får se hur skämtsam du är 01:25 imorgon bitti.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Pastis
Maskinchef
Inlägg: 1582
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön/Karlstad

Re: Hockeyallsvenskan 2026/27

Inlägg av Pastis »

Wiborg skrev: Idag, 13:34
Pastis skrev: Idag, 13:21

Fascinerande att vi ska spela på följande "arenor"! Inte många jag varit i!

Hovet, Johanneshov
Upplandsbilforum Arena
Hatstore Arena
Nobelhallen
Tegera Arena
Hägglunds Arena
Wibe Arena
Liljas Arena
Be-Ge Hockey Center
Scaniarinken
VBO Arena
Visby Ishall
ABB Arena Nord
Östersund Arena Hall A

Hovet
Nobelhallen
Tegera
Scaniarinken
ABB Arena Nord

Det är väl de jag har varit i, tror faktiskt inte att det är så många fler i SHL, de här är de jag kan komma på nu som jag har varit i.
Scandinavium
Gavlerinken (eller vad den nu heter)
Malmö Arena
Behrn Arena
Löfbergs Arena
Kinnarps Arena

De här har jag varit i.
Hovet, Johanneshov
Nobelhallen
Tegera Arena
Scaniarinken

Har även varit i Västerås, men det var länge sedan när jag själv spelade så jag antar att ABB Arena Nord inte är samma som gamla Rocklunda?

Bild