Helt ok halvlek. Men nog är japsarna lite farligare i sina anfall.
Övrig sport
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
-
SteveY
- Inlägg: 1233
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
Re: Övrig sport
Hoppas resultatet står sig ![]()
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
-
SteveY
- Inlägg: 1233
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
Re: Övrig sport
1-1 får vi vara nöjda med. Nu: Sova
-
Wittgenstein
- Veckans raket
- Inlägg: 1971
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33
Re: Övrig sport
Gott så! Undrar om vi får sällskap här i 16-delen, SteveY...
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Wiborg
- Inlägg: 1671
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:12
- Ort: Lindesberg
Re: Övrig sport
Yngsta grabben gav upp när jag väckte dem, när jag sa att ska man kolla på matchen så måste man sitta still, tyst och titta så tyckte han att sova var ett bättre alternativ
Men tre fjärdedelar av familjen var vakna och såg matchen i alla fall. 3 timmar sömn överlever man en arbetsdag på, hade varit tuffare om man behövt jobba imorgon också.
Väl värt att vara vaken! Bästa möjliga resultat och ett spel som man inte behöver skämmas över.
Men är det match är det fullt fokus på matchen, då får färjan leva med att vara försummad precis som under hockeymatcherna ![]()
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4239
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Frankrike eller Norge (...) väntar i sextondelsfinal.
Den matchen spelas i så fall i New Jersey på tisdag klockan 23, svensk tid.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... nal-i-vm-/
01:00 är acceptabel läggtid. Jag är på.
Förlängning och straffar skrämmer dock.
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4239
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Övrig sport-tråden firar 100 sidor med fyra matchers-sweep:
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4239
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Butter
Blyger
Glader
Kloker
Prosit
Trötter
Toker
...och Guler https://malservice.aftonbladet.se/fotbo ... 47/rapport
- Korrekt stavning: Güler
- Wittgenstein senare idag: Trötter
-
Gösen
- Inlägg: 4635
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Re: Övrig sport
Golfredaktionen fick en fråga från signaturen
-gult kort-
"Hur går det för Åberg?"
Som vanligt på sistone. Ligger på par efter första rundan. Leder gör Campell på -7 efter 8 spelade på andra rundan. Åberg slår ut 19:40.
Däremot är Noren veckans (riktiga) raket efter 12 spelade hål med -4 idag och -5 totalt.
I'm the man with a fork in a world of soup
-
SteveY
- Inlägg: 1233
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
Re: Övrig sport
Frankrike vs Norge B, nu kör vi!
-
Sniper
- Intendent
- Inlägg: 4239
- Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
- Ort: Stockholm
Re: Övrig sport
Avtändande nyhet tidigare under kvällen. Jag såg fram emot matchen - men nu?
-
SteveY
- Inlägg: 1233
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34
-
SteveY
- Inlägg: 1233
- Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34