Övrig sport

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1971
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Helt ok halvlek. Men nog är japsarna lite farligare i sina anfall.

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1233
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

Wittgenstein skrev: Igår, 01:51

Helt ok halvlek. Men nog är japsarna lite farligare i sina anfall.

Hoppas resultatet står sig :d

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1971
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Piss.

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1971
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Yes!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1233
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

1-1 får vi vara nöjda med. Nu: Sova

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket
Inlägg: 1971
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:33

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Gott så! Undrar om vi får sällskap här i 16-delen, SteveY...

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Wiborg
Inlägg: 1671
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:12
Ort: Lindesberg

Re: Övrig sport

Inlägg av Wiborg »

SteveY skrev: Igår, 00:50

Till skillnad mot andra här på forumet, så ska jag nu väcka sonen ;)

Yngsta grabben gav upp när jag väckte dem, när jag sa att ska man kolla på matchen så måste man sitta still, tyst och titta så tyckte han att sova var ett bättre alternativ :)) Men tre fjärdedelar av familjen var vakna och såg matchen i alla fall. 3 timmar sömn överlever man en arbetsdag på, hade varit tuffare om man behövt jobba imorgon också.

Väl värt att vara vaken! Bästa möjliga resultat och ett spel som man inte behöver skämmas över.

Men är det match är det fullt fokus på matchen, då får färjan leva med att vara försummad precis som under hockeymatcherna ;-)

Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: Igår, 03:00

Gott så! Undrar om vi får sällskap här i 16-delen, SteveY...

Frankrike eller Norge (...) väntar i sextondelsfinal.

Den matchen spelas i så fall i New Jersey på tisdag klockan 23, svensk tid.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... nal-i-vm-/

01:00 är acceptabel läggtid. Jag är på.

Förlängning och straffar skrämmer dock.

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Övrig sport-tråden firar 100 sidor med fyra matchers-sweep:

Bild

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

Butter
Blyger
Glader
Kloker
Prosit
Trötter
Toker
...och Guler https://malservice.aftonbladet.se/fotbo ... 47/rapport

- Korrekt stavning: Güler
- Wittgenstein senare idag: Trötter

Användarens profilbild
Gösen
Inlägg: 4635
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43

Re: Övrig sport

Inlägg av Gösen »

Golfredaktionen fick en fråga från signaturen
-gult kort-

"Hur går det för Åberg?"

Som vanligt på sistone. Ligger på par efter första rundan. Leder gör Campell på -7 efter 8 spelade på andra rundan. Åberg slår ut 19:40.

Däremot är Noren veckans (riktiga) raket efter 12 spelade hål med -4 idag och -5 totalt.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1233
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

Frankrike vs Norge B, nu kör vi!

Användarens profilbild
Sniper
Intendent
Inlägg: 4239
Blev medlem: mån 18 sep 2023, 20:17
Ort: Stockholm

Re: Övrig sport

Inlägg av Sniper »

SteveY skrev: Igår, 21:00

Norge B

Avtändande nyhet tidigare under kvällen. Jag såg fram emot matchen - men nu?

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1233
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

Sniper skrev: Igår, 21:02
SteveY skrev: Igår, 21:00

Norge B

Avtändande nyhet tidigare under kvällen. Jag såg fram emot matchen - men nu?

Detta kommer bli 0-10

Användarens profilbild
SteveY
Inlägg: 1233
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 09:34

Re: Övrig sport

Inlägg av SteveY »

SteveY skrev: Igår, 21:08
Sniper skrev: Igår, 21:02
SteveY skrev: Igår, 21:00

Norge B

Avtändande nyhet tidigare under kvällen. Jag såg fram emot matchen - men nu?

Detta kommer bli 0-10

Sverige - Frankrike i sextondel blir bara 1-5, klassiskt resultat