Julikalendern.
Vad hade Sverige att sätta emot?

Julikalendern.
Vad hade Sverige att sätta emot?

Då var VM över... Kul så länge det varade. Helt ok insats över lag, ingen skam att förlora mot Frankrike.
Onsdag:

Sniper skrev: Idag, 12:59Onsdag:
- Kan Kongo skrälla?
- Sveper Cubs Padres i kväll (de var på homerun-humör i natt, slog in nio runs och vunnit x2 mån-tis)?
- Får Wittgenstein igång gräsklipparen?
Om han slutar dra i elkabeln och istället stoppar in den i ett eluttag så finns det goda chanser.
I'm the man with a fork in a world of soup
England-Kongo 18:00
Användarnamn: Wittgenstein
Senast aktiv: Idag, 16:46
Leksand - degraderade
Gult - hotat
Sverige - utslaget
Blev det för mycket
eller åkte han in till människobyn och köpte gräsklippare?
Sniper skrev: Idag, 19:06England-Kongo 18:00
Användarnamn: Wittgenstein
Senast aktiv: Idag, 16:46Leksand - degraderade
Gult - hotat
Sverige - utslagetBlev det för mycket
eller åkte han in till människobyn och köpte gräsklippare?
Bättre upp.
Eller en bättre hälft?

Förväntade mig kongofeber i tråden men här råder sedvanlig stiltje. Jag höll på att missa hela balunsen efter att ha ränt runt med handjagaren i en dryg timme. Men nu får det banne mig vara, denna potentiella skräll måste bevittnas!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: Idag, 19:22Förväntade mig kongofeber i tråden men här råder sedvanlig stiltje. Jag höll på att missa hela balunsen efter att ha ränt runt med handjagaren i en dryg timme. Men nu får det banne mig vara, denna potentiella skräll måste bevittnas!
Ligger lågt med skrikskratt till 0-2.
Wittgenstein skrev: Idag, 19:22Förväntade mig kongofeber i tråden men här råder sedvanlig stiltje. Jag höll på att missa hela balunsen efter att ha ränt runt med handjagaren i en dryg timme. Men nu får det banne mig vara, denna potentiella skräll måste bevittnas!
Jag jobbar kväll, missar hela matchen. Håll i nu Kongo!!
The usual suspects jinxar
Snart 1-2 England.
När dottern med lätthet fått gräsklipparen att starta och ser puckot komma med en ny på släpvagnen.
Så besviken efter vändningen i Kongo-matchen att jag glömde bort att det är baseball tidigt idag. Rapport:
Jag tar inte ut något i förskott. Igår stod det 9-3 - och slutade 9-7.