Övrig sport

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket

Re: Övrig sport

Inlägg av Wittgenstein »

Gösen skrev: Igår, 20:20

Nu har jag visserligen tippat vinst till Frankrike men hjärtat säger 3-3. Där Frankrike kvitterar på övertid för att vinna på straffar.

Golfredaktören bör nog fortsättningsvis förbli vid sin läst. Nu sover han sött sen ett antal timmar men när han vanan trogen kliver upp vid fem kommer han bli varse att någon fotbollens Saida är han då inte. Å andra sidan, Saida tippade SM-guld till LIF 97, och se hur det gick (för mer info, se Kulturella och mediala spår).

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Wittgenstein skrev: Igår, 23:50
Gösen skrev: Igår, 20:20

Nu har jag visserligen tippat vinst till Frankrike men hjärtat säger 3-3. Där Frankrike kvitterar på övertid för att vinna på straffar.

Golfredaktören bör nog fortsättningsvis förbli vid sin läst. Nu sover han sött sen ett antal timmar men när han vanan trogen kliver upp vid fem kommer han bli varse att någon fotbollens Saida är han då inte. Å andra sidan, Saida tippade SM-guld till LIF 97, och se hur det gick (för mer info, se Kulturella och mediala spår).

Jag sa ju att jag tippat vinst till Frankrike :mrgreen:

1/4 klar på vägen mot en flygbiljett till Paraguay.
Ikväll oavgjort.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Vart tog alla underdogs vägen? VM börjar kännas som när bara Skellefteå, Frölunda, Växjö är kvar i slutspelet. Och Örebro*. Ointressant.

*Norge.

CMB

Inlägg av CMB »

Varför jämföra Norge med Örebro? Nu när Sverige tyvärr är borta ser jag det som en självklarhet att stödja kvarvarande nordiska lag, i detta fall Norge. Kom igen Norge!!! :YMPARTY:

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

CMB skrev: Idag, 14:48

Varför jämföra Norge med Örebro? Nu när Sverige tyvärr är borta ser jag det som en självklarhet att stödja kvarvarande nordiska lag, i detta fall Norge. Kom igen Norge!!! :YMPARTY:

Aldrig i livet!!!

CMB

Inlägg av CMB »

Gösen skrev: Idag, 15:47

Aldrig i livet!!!

Snart krossar vi dem, bara den där Potter fattar att mittfältet framöver ska tillhöra Lucas Bergvall och Hugo Larsson. Mot vm-guld 2030!

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

CMB skrev: Idag, 16:17
Gösen skrev: Idag, 15:47

Aldrig i livet!!!

Snart krossar vi dem, bara den där Potter fattar att mittfältet framöver ska tillhöra Lucas Bergvall och Hugo Larsson. Mot vm-guld 2030!

Den där Bergvall har jag sett två perioder totalt. Den andra har jag ingen aning vem det är.
Summerar kanske mitt fotbollsintresse.
Att se Norge åka på däng däremot....
Men det kommer tyvärr inte hända detta VM.

CMB

Inlägg av CMB »

Gösen skrev: Idag, 18:41

Att se Norge åka på däng däremot....
Men det kommer tyvärr inte hända detta VM.

Sådana där simpla försök går jinxguden icke på. :))