Bregman - igen.
8-4 (slut).
Nu: All-Star break.
Nästa matchserie: Minnesota Twins @ Chicago Cubs fredag-söndag.
Bregman - igen.
8-4 (slut).
Nu: All-Star break.
Nästa matchserie: Minnesota Twins @ Chicago Cubs fredag-söndag.
Wittgenstein skrev: lör 11 jul 2026, 16:16Klart ni ska se matchen. Men om ni nu, mot förmodan, inte orkar så kan jag avslöja att den slutar 2 - 1 till England. Bellingham sätter avgörande i matchminut 78'.
Fick du något kred för det här?
Tror inte det.
I'm the man with a fork in a world of soup
Läste en rubrik i Expressen och poletten trillade ner. Trodde du menade Falklandskriget -82.
Gösen skrev: Idag, 17:32Wittgenstein skrev: lör 11 jul 2026, 16:16Klart ni ska se matchen. Men om ni nu, mot förmodan, inte orkar så kan jag avslöja att den slutar 2 - 1 till England. Bellingham sätter avgörande i matchminut 78'.
Tror inte det.
Han är den enda "vanliga" användaren som har en titel, tror det räcker så han inte får hybris... ![]()

Leksand slår i stort sett bara Stockholm (fem av Leksands sex segrar har kommit mot stockholmarna, tror jag).
Rättvik, i sin tur, slår alla. Tretton vinster av tretton.
I kväll möts Leksand-Rättvik igen - och vi har ställningen 1-1 i tredje https://stats.baseboll-softboll.se/en/e ... ore/185813
Pastis skrev: Idag, 18:05Gösen skrev: Idag, 17:32Wittgenstein skrev: lör 11 jul 2026, 16:16Klart ni ska se matchen. Men om ni nu, mot förmodan, inte orkar så kan jag avslöja att den slutar 2 - 1 till England. Bellingham sätter avgörande i matchminut 78'.
Tror inte det.Han är den enda "vanliga" användaren som har en titel, tror det räcker så han inte får hybris...
Dr. Gul?
Gösen skrev: Idag, 17:32Wittgenstein skrev: lör 11 jul 2026, 16:16Klart ni ska se matchen. Men om ni nu, mot förmodan, inte orkar så kan jag avslöja att den slutar 2 - 1 till England. Bellingham sätter avgörande i matchminut 78'.
Tror inte det.
Nä, inte ett skvatt. Detta trots att jag bara något dygn tidigare levererat följande prediktion och inte heller fått kred för den.
Wittgenstein skrev: fre 10 jul 2026, 21:56Gösen skrev: fre 10 jul 2026, 21:55Nyfiken gul lyser med sin frånvaro så golfredaktionen hoppar som vanligt in för ekouppdatering: Spanien - Belgien 1 - 1 efter första halvlek.
Spansk dominans men likväl oavgjort.
Spanien vinner med 2 - 1.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: Idag, 20:11Gösen skrev: Idag, 17:32Wittgenstein skrev: lör 11 jul 2026, 16:16Klart ni ska se matchen. Men om ni nu, mot förmodan, inte orkar så kan jag avslöja att den slutar 2 - 1 till England. Bellingham sätter avgörande i matchminut 78'.
Tror inte det.Nä, inte ett skvatt. Detta trots att jag bara något dygn tidigare levererat följande prediktion och inte heller fått kred för den.
Wittgenstein skrev: fre 10 jul 2026, 21:56Gösen skrev: fre 10 jul 2026, 21:55Nyfiken gul lyser med sin frånvaro så golfredaktionen hoppar som vanligt in för ekouppdatering: Spanien - Belgien 1 - 1 efter första halvlek.
Spansk dominans men likväl oavgjort.
Spanien vinner med 2 - 1.
Jag känner enbart glädje att du äntligen fått rätt i något.
Uppskattas verkligen när det kommer från en broder bland oss tippstävlarvinnare.
Ikväll då? Ja, vissa av er kanske vill se matchen, jag jag erbjuder en lösning från en tid när Gösen orkade vara vaken efter midnatt.
Så...blunda nu ni som ska se matchen:
Frankrike - Spanien 2 - 0.
Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken till halvlek.
Blundskyllt: Frankrike1 Spanien 1
Vet inte om jag orkar se en målfattig tillställning som slutar oavgjort.
Kanske ser jag förlängningen samt de troliga straffarna.
Vid s.k. blundskylt ska ni givetvis sätta en spegel framför skärmen. Men det visste ni säkert redan.