Sniper skrev: Idag, 11:33183/80. Det är också mina mått (när jag ligger i rätt ände viktmässigt - vilket jag sällan gör).
Jag ser mig inte som size. Är MK size?
Nope, billig och tillgänglig.
Sniper skrev: Idag, 11:33183/80. Det är också mina mått (när jag ligger i rätt ände viktmässigt - vilket jag sällan gör).
Nope, billig och tillgänglig.
Framåt Masar!
Vi blev blåsta på Size
Har inget problem med att MK är tillbaka. Kulturbärare som har avancerat förut och kan köpa en roll som trettonde.
Sen kan vi hoppas att han har blivit lite gubbgringrisig med åren.
Här kunde vi ha gjort en riktigt bra förtroendemässig nystart med Ollas…. Men på något sätt misslyckas vi med det återigen. MK hade gjort sitt i Leksand.
Det här handlar inte bara om att få in en ”kulturbärare ” för det har man redan i laget. Det finns säkerligen liknande spelare som är 10-15% bättre för runt samma pris som MK rätt enkelt tillgängliga i Sverige.
Har inte kollat, men gissar att Masugnen kokar över
VonGustaf skrev: Idag, 11:50Här kunde vi ha gjort en riktigt bra förtroendemässig nystart med Ollas…. Men på något sätt misslyckas vi med det återigen. MK hade gjort sitt i Leksand.
Det här handlar inte bara om att få in en ”kulturbärare ” för det har man redan i laget. Det finns säkerligen liknande spelare som är 10-15% bättre för runt samma pris som MK rätt enkelt tillgängliga i Sverige.
Vad har vi för hitrecord på hemvändare?
VonGustaf skrev: Idag, 11:50Här kunde vi ha gjort en riktigt bra förtroendemässig nystart med Ollas…. Men på något sätt misslyckas vi med det återigen. MK hade gjort sitt i Leksand.
Att hitta någon som är 10-15% bättre som kan köpa en roll som trettonde, med samma lön och som spelar med en jävla vilja när han väl spelar är inte lätt.
Aggeman skrev: Idag, 11:55VonGustaf skrev: Idag, 11:50Här kunde vi ha gjort en riktigt bra förtroendemässig nystart med Ollas…. Men på något sätt misslyckas vi med det återigen. MK hade gjort sitt i Leksand.
Att hitta någon som är 10-15% bättre som kan köpa en roll som trettonde, med samma lön och som spelar med en jävla vilja när han väl spelar är inte lätt.
Jag tror Martin kommer vara nyttig med sitt eviga slit, han kommer säker göra 5-10 mål också. Men osexigare värvning får man leta efter.
Som jag varit inne på tidigare så tycker jag det hade räckt med EN av MK och Zacke, inte båda.
Jag vill utfärda en gul varning
för att också någon på detta forum kommer att mullra.
Är ändå positiv till att MK kommer tillbaka. Han var den enda som fullföljde in på mål och gruffade även om pucken var i plocken
Vi behöver såna orädda spelartyper som kan vara jobbiga och skapa utrymme åt andra.
Välkommen hem Martin . ![]()
Kanske är långsökt men tror ni att man värvar MK och Zacke för att göra de mer attraktivt för Åman att komma tillbaka?
Nu när jag tänker efter så känns det väldigt långsökt......
Framåt Masar!
Katastrof enligt mig. Hoppas man lagt undan pengar till december, och då ta in spets.
Suget efter säsongsstart sjönk en smula. Detta var inte ett smart drag Jesper Ollas. Det såg lovande ut, men Ollas föll på mållinjen.
Nu ska ska bara 39-åringen presenteras också, kanske också 38-åringen, ni vet han som är så skön i omklädningsrummet..
Så jäkla tröttsamt... Är sjukt trött på att se honom bara åka runt i obegripliga bågar utan att uträtta ett enda skit i matcherna.
Zacke känns ändå okej. Men MK...tvi vale...
MK alltså.. Hade nöjt mig med Zacke men MK med begränsad speltid och som utfyllnad vid skador, för en riktigt billig peng? Kanske..
Han har förhoppningsvis en jävla revanschlusta med sig, och sitt tyngsta pannben. I bästa fall kommer han in som en pådrivare och blåslampa till juniorer och importer, ingen jävel kommer kunna fuska med sommarträningen under hans vakt. Han kommer visa vägen med hårt jobb, både på och vid sidan av isen. Det är naturligtvis inte en spelare som kommer bära oss till avancemang på isen via produktion, men med attityd, vilja, hjärta och rutin av kvalspel så får vi förhoppningsvis stor avkastning i förhållande till väldig låg kostnad.
Saknar fortfarande en till spelare till top6 för att vara nöjd (räknar inte in Zacke som top6). MK lär inte spräcka budgeten, så chansen finns kanske fortfarande.