Jag har inte ätit plankstek i hela mitt liv*. Min mor valde det när vi var på Bosporen en varm sommarkväll 2014 (och satt på uteserveringen). Själv minns jag inte vad jag åt. Men om jag känner mig själv rätt tog jag Black & White.
*Potatismos avskräcker - jag vill faktiskt ha annat när jag äter på restaurang.
De vanliga Aviko - Super crunch premium fries Original - har en svaghet: skiftar mycket i storlek och gör dem knepiga vid ugnsvärmning. Bättre konformitet hos dessa (som jag köpte för första gången):
Leksandsfärjans mest berömda (iaf outade) medresenär är berömd för sitt korvätande...
Vi håller på det lilla, skröpliga, det enda som är vårt.
Eller? Vem är Leksandsfärjans mest berömda medresenär? Jag frågade AI.
Leksandsfärjan är ett internetforum för supportrar till ishockeylaget Leksands IF, och det saknar en officiell eller känd "medlemslista" med några utmärkta kändisar, då medlemmarna utgörs av vanliga supportrar med interna signaturer som Gösen och Klas
Gösen och Klas, där har vi sannerligen några som är internt berömda! Men hur kan AI missa intendenten, han passerat väl snart 8000 inlägg!
Leksandsfärjans mest berömda (iaf outade) medresenär är berömd för sitt korvätande...
Vi håller på det lilla, skröpliga, det enda som är vårt.
Eller? Vem är Leksandsfärjans mest berömda medresenär? Jag frågade AI.
Leksandsfärjan är ett internetforum för supportrar till ishockeylaget Leksands IF, och det saknar en officiell eller känd "medlemslista" med några utmärkta kändisar, då medlemmarna utgörs av vanliga supportrar med interna signaturer som Gösen och Klas
Gösen och Klas, där har vi sannerligen några som är internt berömda! Men hur kan AI missa intendenten, han passerat väl snart 8000 inlägg!
Lita alltid på AI och han den där Tjat GötaPetter. Däri ligger sanningen.
Så vitt jag vet är du den som styr och är tongivande på färjan. Enligt ovan givna källor.