På tal om löner. lövet får köpa ut Kovacs för 1 miljon
Lägg där till att han får en superlön rent utav en av de bästa i SHL. lövet vill inte tillbaka till HA.
Något öppnas nog upp för oss ändå där om viljan finns att dansa tango
På tal om löner. lövet får köpa ut Kovacs för 1 miljon
Lägg där till att han får en superlön rent utav en av de bästa i SHL. lövet vill inte tillbaka till HA.
Något öppnas nog upp för oss ändå där om viljan finns att dansa tango
SteveY skrev: Igår, 10:00Tyler Kelleher, Modo (Djurgården) – 1 175 300 kr (2024)
Vi har lastat alldeles för mycket pengar på Kelleher.
Total lönekostnad eller enbart hans lön?
På helår eller artist? Det senare så är det lika mycket till i bonusar.
I'm the man with a fork in a world of soup
Enbart hans lön, kan det bli mycket tydligare?
Du verkar insatt, förklara gärna lite mer kring artist och helår.
Tack på förhand
Högfors skrev: mån 27 jul 2026, 04:05Det verkar svårt att hitta den sista backvärvningen.
Fast jag har grillat Instagram hela naten.
Kanske bättre lycka imorgon om man slipper stå i os hela tiden.
Det är svårt att hitta rätt då även om det är rakt under ens näsa.
Ingen som förstod min ledtråd för några dagar sedan. Det var kanske lite väl svårt när jag inte ens sa att det var en ledtråd.
![]()
SteveY skrev: Igår, 11:49Enbart hans lön, kan det bli mycket tydligare?
Du verkar insatt, förklara gärna lite mer kring artist och helår.
Tack på förhand
På tal om tråkig ton.
Var i den meningen framkommer det om det är klubbens kostnad eller hans lön?
I'm the man with a fork in a world of soup
Högfors skrev: Igår, 14:43Högfors skrev: mån 27 jul 2026, 04:05Det verkar svårt att hitta den sista backvärvningen.
Det är svårt att hitta rätt då även om det är rakt under ens näsa.Ingen som förstod min ledtråd för några dagar sedan. Det var kanske lite väl svårt när jag inte ens sa att det var en ledtråd.
![]()
Snyggt! Silly precis som den ska bedrivas!
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Högfors skrev: Igår, 14:43Högfors skrev: mån 27 jul 2026, 04:05Det verkar svårt att hitta den sista backvärvningen.
Det är svårt att hitta rätt då även om det är rakt under ens näsa.Ingen som förstod min ledtråd för några dagar sedan. Det var kanske lite väl svårt när jag inte ens sa att det var en ledtråd.
![]()
Hahahahha, bra jobbat
”Nathan Staios kommer från en skadedrabbad säsong. En skada såpass allvarlig att Nathan under föregående säsong inte kom till spel alls.”
Måste ha jävligt bra vitsord om man plockar in en liten jänkare med noll spel säsongen 25/26 ![]()
Ojoj, han kan inte ha kostat mkt. Steve Staois grabb. Steve kommer man ihåg från glada 90-talet, en fysisk forward, spelade i Vancouver bl.a.
Oväntad värvning som man kommer ha noll förväntningar på.
Julikalendern - lucka 31:
Hedberg tog över Nathan till Mora covidsäsongen men pga att det inte fanns något avtal mellan OHL och Hockeyallsvenskan så blev det spel i Huddinge istället. Så Hedberg borde ha bra koll på han.
https://hockeysverige.se/hockeyallsvens ... s-mora-ik/
Hur har det gått för honom i Huddinge och Vimmerby? Bör han inte ha varit framträdande där om han ska tillföra oss något?
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.