39-4 har blivit 40-3. Det är aldrig försent att omvända sig!
Det gäller LIF också
om de tagit ett beslut i vitblå riktning.
I just det här fallet är det för sent på torsdag klockan 11.12. Vad gäller Leksands IF så hoppas jag de ändrar sig för vad gäller årets säsong kommer Robin och hans rövargäng få som de vill, det är jag dessvärre säker på. Jag tror också att Robin är svårt nostalgisk kring åren i Allsvenskan och ser fram emot matcher mot Mora och spelare att pola med likt Porsberger.
39-4 har blivit 40-3. Det är aldrig försent att omvända sig!
Det gäller LIF också
om de tagit ett beslut i vitblå riktning.
I just det här fallet är det för sent på torsdag klockan 11.12. Vad gäller Leksands IF så hoppas jag de ändrar sig för vad gäller årets säsong kommer Robin och hans rövargäng få som de vill, det är jag dessvärre säker på. Jag tror också att Robin är svårt nostalgisk kring åren i Allsvenskan och ser fram emot matcher mot Mora och spelare att pola med likt Porsberger.
Ja, jag lade till det medan du skrev.
*Jo, det är det. På torsdag avslutas omröstningen och ganska snart ska matchstället presenteras.
Men alldeles bortsett från "Robin och hans rövargäng" och färguppgifterna från Carterspuck
kan dessa dagar då omröstningen pågått vara de lyckligaste i Wittgensteins liv. Vilken kross!
Men alldeles bortsett från "Robin och hans rövargäng" och färguppgifterna från Carterspuck
kan dessa dagar då omröstningen pågått vara de lyckligaste i Wittgensteins liv. Vilken kross!
Säljer podden som tidigare gick under namnet Blåvita krigare fortfarande merch? Isf kanske upphovsmännen har vissa ekonomiska incitament till blåvit propaganda.
Jag vill flagga för att vi är inne i omröstningens sista skälvande dygn. Torsdag kl. 11.11 stänger vallokalerna. Vallokalsundersökningarna pekar tydligt åt ett håll. Man behöver nog inte vara Henrik Ekengren Oscarsson för att förutse vinnande sida. Men givetvis måste vi ända in i kaklet innan vi drar några definitiva slutsatser.
Om drygt 12 timmar stänger vallokalerna. Ikväll fick jag ett e-post från LIF. Högst upp en banner i blått-vitt.....och gult. Ett tecken som ger oss guliganer hopp? Nja, inte mig, jag har gett upp.
Hälften av medlemmarna har aldrig postat ett inlägg eller bara något/några enstaka.
Så valdeltagandet har varit jämförelsevis högt* - nära hälften av de aktiva/"aktiva".