Expressen safear och ger namn som redan spelat i ligan bonusplaceringar. Att de sätter Angle, som totalt okänt namn, som trea på listan vittnar om att det troligtvis är ligans bästa värvning. Samma för McCourt, skulle hamnat ovanför Rosén om Expressen hade hört talas om eller sett honom på is förut.
Efter att ha sett Lunkan i årets första träningsmatch så sticker jag ut hakan och säger att Lunkan-McCourt blir ligans i särklass bästa backpar.
Sticker ut hakan.
Jag säger Carter blir bästa. (Baserat då på en match, men jag tyckte han såg mkt bra)
Expressen safear och ger namn som redan spelat i ligan bonusplaceringar. Att de sätter Angle, som totalt okänt namn, som trea på listan vittnar om att det troligtvis är ligans bästa värvning. Samma för McCourt, skulle hamnat ovanför Rosén om Expressen hade hört talas om eller sett honom på is förut.
Efter att ha sett Lunkan i årets första träningsmatch så sticker jag ut hakan och säger att Lunkan-McCourt blir ligans i särklass bästa backpar.
Sticker ut hakan.
Jag säger Carter blir bästa. (Baserat då på en match, men jag tyckte han såg mkt bra)
Backsidan är mycket bra, seriens bästa. Det finns allt egentligen, offensiv, tacklingsvilliga, skön mix med right och leftare.
Robin Kovacs har gjort sitt första träningspass med Björklöven. Då placerades prestigevärvningen direkt tillsammans med två av lagets mest namnkunniga offensiva spelare.
(...)
När Björklöven tränade formerade tränarstaben Kovacs tillsammans med Lucas Wallmark och Fredrik Forsberg, rapporterar Västerbottens-Kuriren. https://hockeynews.se/nyheter/kovacs-pa ... -nya-kedja
Jag sticker ut hakan och säger att Lunkan kommer att vara en mentor åt Lidén hela säsongen. Jag tror att Hedberg kommer satsa stort på Vilgot.
Det är när klubban finns i isen som det blir mål!!!
"It's amazing what you can accomplish when you don't care who gets the credit!" --- Harry Truman---
Robin Kovacs har gjort sitt första träningspass med Björklöven. Då placerades prestigevärvningen direkt tillsammans med två av lagets mest namnkunniga offensiva spelare.
(...)
När Björklöven tränade formerade tränarstaben Kovacs tillsammans med Lucas Wallmark och Fredrik Forsberg, rapporterar Västerbottens-Kuriren. https://hockeynews.se/nyheter/kovacs-pa ... -nya-kedja
Vore skoj för FF, får en ärlig chans i SHL att lyckas med denna kedja.
Finns verkligen inte många centrar lediga nu. En jag hittade som finns tillgänglig… ja har spelat här en säsong, bäst före troligen. Men skulle vara vår bästa/näst bästa center om han är hel.
Håller verkligen med om att det behövs en center. Vi är otroligt sköra där i dagsläget. Dock är det glest på centermarknaden. Så om man ska tala om något annat än centrar så vill jag verkligen se Carter Ashton in i laget https://www.eliteprospects.com/player/2 ... ter-ashton Åldern och att han avslutade förra säsongen med en skada är väl det som gjort att ingen vågat signa honom(?)