Snacka om att söka svepskäl
Men med ditt track-record så förstår vi alla svansen mellan benen reträtten
Du har ju t.o.m. fått ett experttips att copy pasta.
Du har rätt! Jag sveptes iväg i dåligt humör efter poddlysssnandet. Jag ska givetvis inte göra en Björn Borg och sluta nu när jag är på topp, inte efter den raketvår som jag gjorde i tabelltipset och som borgar(!) för en säsong i topp av tippartabellen.
Avsnittsbeskrivning
Cirkus Leksand sticker emellan ”sommarspecialerna” med ett ordinarie avsnitt. Dvs KOLAN IS BACK! Vi snackar bland annat om:
Nordamerikaner
Lissels besked
Spela i klänning
Dags för Strömstad
Slutsatser
Emil och Mårten kommer ut som gulhatare. Kunde man ju ge sig fan på.
Jag skiter kanske i tipset detta år.
Att Emil inte är en "gulkramare" var jag väl ganska säker på innan, men båda dessa är ju i ungefär samma ålder som mig och borde ju växt upp med gult på tröjorna i Bergqvist-tiderna och ha minnen därifrån. Jag kan komma på massvis med blåvita lag men inget annat med gula inslag i det blåvita, varför inte omfamna det originella?
Att Emil inte är en "gulkramare" var jag väl ganska säker på innan, men båda dessa är ju i ungefär samma ålder som mig och borde ju växt upp med gult på tröjorna i Bergqvist-tiderna och ha minnen därifrån. Jag kan komma på massvis med blåvita lag men inget annat med gula inslag i det blåvita, varför inte omfamna det originella?
Instämmer till fullo! Och hur kan folk missa att det rent estetiskt faktiskt är vackrare med lite gult!?
För övrigt var jag också 100 % säker på att Stakkestad var norrman. Känns nästan bisarrt att han inte är det, närmast någon slags Mandela-effekt.
I övrigt så vill man se att vi orkar stå upp idag, så det inte slutar allt för skämmigt resultatmässigt.
Äntligen får HAs bästa backpar göra entre också, Lunkan-McCourt.
I övrigt så vill man se att vi orkar stå upp idag, så det inte slutar allt för skämmigt resultatmässigt.
Äntligen får HAs bästa backpar göra entre också, Lunkan-McCourt.
Ja, detta blir en tidig värdemätare.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.