Edelbrock studiogäst i paus.
Har aldrig sett eller hört honom förut. Men är inte beredd att slänga honom under bussen efter den här intervjun iaf, vilket väl får anses vara ett ganska bra betyg.
Fick också ett bra intryck. Svårt att lyckas kläcka ut sig något sjukt i och för sig. Det närmaste var när han sa att ”ingen kommer bli gladare än jag om vi går upp”. Jag tror nog det finns några gladare urleksingar.
Edelbrock studiogäst i paus.
Har aldrig sett eller hört honom förut. Men är inte beredd att slänga honom under bussen efter den här intervjun iaf, vilket väl får anses vara ett ganska bra betyg.
Fick också ett bra intryck. Svårt att lyckas kläcka ut sig något sjukt i och för sig. Det närmaste var när han sa att ”ingen kommer bli gladare än jag om vi går upp”. Jag tror nog det finns några gladare urleksingar.
Det kan tolkas som ekonomin är åt helvete, enda sättet ha jobbet kvar är att gå upp
Vi fortsätter nöta med de där droppen vid egen blå i PP-uppspelen. Vet inte hur jag känner för det.. Även om det ser marginellt bättre ut än vad man kommer ihåg från förra säsongen.
Håller med om Angle, man vill se mer.
..men nu visade han snabbhet och åkte sig fri i lång åkning genom mittzon, fick en halvmeter men störd i avslutet.
Gidlöf med en actual monsterräddning i sekvensen efter.
Angle tar sig in på kanten, bryter in i mitten till fritt läge i slottet. Men får inte ordning på pucken i avslutet. Tar sedan en tvåa i frustrations4check...
Angle tar sig in på kanten, bryter in i mitten till fritt läge i slottet. Men får inte ordning på pucken i avslutet. Tar sedan en tvåa i frustrations4check...
BP med 11 min kvar.
Dom noterar i sändningen att han är uppe mkt med klubban och slår i sin check. Kommer kosta i vinter om han inte anpassar sig….
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.