Sniper skrev: ↑lör 09 dec 2023, 18:10
Leksand är en partyförstörare. Förstör partyt för sina egna fans på hemmaplan och förstör partyt för motståndarlagens hemmapublik
Skaplig jinxvarning, du.
Två perioder kvar att sabba deras lördagskväll.
* * *
Fyra perioder - och ännu har vi inte fått se vårt "nya" pp.
Sundsvalll skrev: ↑lör 09 dec 2023, 18:32
Låt 4de sitta över 2dra
Tycker nog den nykomponerade första linan har ställt till det mest i första och då inte enbart vid baklängesmålet. Vi kommer att behöva alla linor idag, men en toppning i tredje om vi behöver det köper jag alla dagar i veckan.
Sniper skrev: ↑lör 09 dec 2023, 18:10
Leksand är en partyförstörare. Förstör partyt för sina egna fans på hemmaplan och förstör partyt för motståndarlagens hemmapublik
Skaplig jinxvarning, du.
Två perioder kvar att sabba deras lördagskväll.
* * *
Fyra perioder - och ännu har vi inte fått se vårt "nya" pp.
Snart dax att någon fövisar Sniper till cykelkällaren 2+2 minuter jinxning
fan, vi är lite naiva, lite långsamma i tanken...Rögle käkar upp oss i varenda närkamp. Tom Hrivik är en munsbit för Rögle att ta pucken i från just nu.
Var inte så jävla smarta hela tiden, agera i stället för att leta snygga spel.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Tyvärr har Lindholm de senaste matcherna inte presterat alls. Å samma sak i den här matchen. I och för sig är han inte ensam i dagens match där det verkar som dom flesta är bakfulla. Sämsta passningsspelet jag sett å jag tror inte vi vunnit en enda närkamp.
Eastis skrev: ↑lör 09 dec 2023, 19:02
Tyvärr har Lindholm de senaste matcherna inte presterat alls. Å samma sak i den här matchen. I och för sig är han inte ensam i dagens match där det verkar som dom flesta är bakfulla. Sämsta passningsspelet jag sett å jag tror inte vi vunnit en enda närkamp.
Landslagsuttagningen måste ha stigit honom åt huvudet.