Såg i en intervju med Staios att han verkade väldigt tacksam för chansen, han jagar speltid för att komma tillbaka efter skadan.
Hedberg verkar vara en stor anledning att han packade en väska och åkte till Leksand.
Om tränarna tycker att han platsar och bidrar till laget så tror jag att Staios är tacksam och accepterar det förslaget som ligger på bordet.
Dock bara vad jag tror, inga källor på det men det vore ytterst märkligt annars.
Silly season 26/27
-
MeraSkottpåMål
Re: Silly season 26/27
-
Wiborg
Re: Silly season 26/27
MeraSkottpåMål skrev: Idag, 08:09Såg i en intervju med Staios att han verkade väldigt tacksam för chansen, han jagar speltid för att komma tillbaka efter skadan.
Hedberg verkar vara en stor anledning att han packade en väska och åkte till Leksand.
Om tränarna tycker att han platsar och bidrar till laget så tror jag att Staios är tacksam och accepterar det förslaget som ligger på bordet.
Dock bara vad jag tror, inga källor på det men det vore ytterst märkligt annars.
Jag tror precis samma sak som dig, han verkar väldigt tacksam för chansen och känslan är att det krävs ganska mycket från hans sida för att han inte ska stanna om Leksand vill ha honom. Det är nog snarare i så fall LIF som tackar nej om det inte blir någon fortsättning.