Aggeman skrev: ↑lör 09 dec 2023, 19:29
Är glad att slippa Unger! Har han sagt något sjukt?
Nja.. han försvinner ibland, vet inte om han fikar eller nåt då det kan bli helt tyst långa stunder.. reagerar ofta väldigt sent på mål etc.
Men jag gillar honom ändå. Kanske dock att det är dags att lämna efter denna säsongen för han blir lite gaggig.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Nja.. han försvinner ibland, vet inte om han fikar eller nåt då det kan bli helt tyst långa stunder.. reagerar ofta väldigt sent på mål etc.
Men jag gillar honom ändå. Kanske dock att det är dags att lämna efter denna säsongen för han blir lite gaggig.
bjernagris skrev: ↑lör 09 dec 2023, 19:32
Märkligt att vi lyckas komma vinnande ur den perioden. Vi blir periodvis översköljda och har stora problem med Rögles höga forecheck. Vi får tacka Rögles dyngspridare till passningsspel att vi är i ledning.
Mmm. Vi är där mentalt men samtidigt är vi inte synkade. Vi är lite kors&tvärs och öppnar upp slottet till de gröna gång på gång.
Men vi är med i matchen. Rögle är bättre i allt annat än mål så vi behöver steppa upp rejält i tredje, något vi inte gjort sedan växjömatchen period 1 så antar det inte görs nu heller.
Vågar man hoppas på en straffseger?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Riktigt lång karriär, det får man ge han.
De borde låtit honom stanna hos Gladiatorerna för alltid. En av de fem sämsta kommentatorerna genom tiderna
En bra hockeyspelare spelar där pucken är. En suverän hockeyspelare spelar där pucken kommer att hamna.