Matchtröjorna

Användarens profilbild
Wiborg

Re: Matchtröjorna

Inlägg av Wiborg »

lil'masen skrev: Idag, 09:44
Wiborg skrev: Idag, 09:41
Wittgenstein skrev: Idag, 08:32

Håller med! Tvivlar han på att vi är flera som står bakom kan han ju gå in och läsa här.

Jag tänkte samma sak... Mailar så fort jag hittat på mailadressen!

Hittade den!
gabriel.edelbrock@leksandsif.se

Ja, det var lättare att hitta än jag trodde

Pain is temporary, glory is forever
lil'masen

Inlägg av lil'masen »

Wiborg skrev: Idag, 09:49
lil'masen skrev: Idag, 09:44
Wiborg skrev: Idag, 09:41

Jag tänkte samma sak... Mailar så fort jag hittat på mailadressen!

Hittade den!
gabriel.edelbrock@leksandsif.se

Ja, det var lättare att hitta än jag trodde

Neej det var jätte svårt! /s :d

Framåt Masar!

Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Ta gärna del av våra diskussioner via leksandsfärjan.se och kika gärna lite extra på tråden viewtopic.php?t=413 där våra forummedlemmar fick rösta vilka färger man vill se på tröjorna.

Hoppas du trivs på nya jobbet och att arbetsbelastningen inte är värre än att du hinner besöka oss på forumet!

Hoppas att han inte ramlar in på de sidor i övrig sport-tråden där det finns pinup-bilder på Charley Hull och Delphine Cascarino. Det kan påverka hans syn negativt/rasera forumets anseende/devalvera dess seriositet.

Användarens profilbild
Gösen

Inlägg av Gösen »

Sniper skrev: Idag, 10:24

Ta gärna del av våra diskussioner via leksandsfärjan.se och kika gärna lite extra på tråden viewtopic.php?t=413 där våra forummedlemmar fick rösta vilka färger man vill se på tröjorna.

Hoppas du trivs på nya jobbet och att arbetsbelastningen inte är värre än att du hinner besöka oss på forumet!

Hoppas att han inte ramlar in på de sidor i övrig sport-tråden där det finns pinup-bilder på Charley Hull och Delphine Cascarino. Det kan påverka hans syn negativt/rasera forumets anseende/devalvera dess seriositet.

Eller få honom att bli en trogen följare.
Av damernas golftour.

I'm the man with a fork in a world of soup

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Idag, 10:24

Jag tror han snabbt skulle identifiera den gubbsjuka som sprider sig från söderort och vifta undan det som nonsens i sammanhanget. Förhoppningsvis trillar han in i kulturella- och mediala spår tråden och lämnar färjan kultiverad!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Wittgenstein
Veckans raket

Inlägg av Wittgenstein »

Vissa propagerar för nattsärken med argument om att den är "clean". Men den känns ju som allt annat än clean med den plottriga reklamen. Men om det nu ska vara så cleant och vitt, borde vi då inte också köra med vita hjälmar? (För det antar jag att planen inte är att vi ska göra). För att inte tala om vita brallor, DÅ hade vi snackat mod!

Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.

Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Wittgenstein skrev: Idag, 13:02

Vissa propagerar för nattsärken med argument om att den är "clean". Men den känns ju som allt annat än clean med den plottriga reklamen. Men om det nu ska vara så cleant och vitt, borde vi då inte också köra med vita hjälmar? (För det antar jag att planen inte är att vi ska göra). För att inte tala om vita brallor, DÅ hade vi snackat mod!

Det hade varit lite coolt ändå med helvitt.

Pain is temporary, glory is forever
Mats GBG

Inlägg av Mats GBG »

Wiborg skrev: Idag, 13:15

Det hade varit lite coolt ändå med helvitt.

Bild

Bild