Får vi se de nya vita tröjorna på lördag eller får vi vänta tills seriepremiären? Intressant och se hur man uppfattar spelarna från både läktare och i TV...
Tyckte mig läsa någonstans att det var matchtröja på från och med nu.
Får vi se de nya vita tröjorna på lördag eller får vi vänta tills seriepremiären? Intressant och se hur man uppfattar spelarna från både läktare och i TV...
Tyckte mig läsa någonstans att det var matchtröja på från och med nu.
Åtta dagar kvar och Swehockey har fortfarande problem med matchtid som hoppar fram och tillbaka/mål som kommer upp och sedan försvinner.
Vad håller de på med? Varför fixar de inte sidan? Senast igår var det AIK-Karlskoga.
Åtta dagar kvar och Swehockey har fortfarande problem med matchtid som hoppar fram och tillbaka/mål som kommer upp och sedan försvinner.
Vad håller de på med? Varför fixar de inte sidan? Senast igår var det AIK-Karlskoga.
Det är nog inte sidan i sig. Även om den känns lika daterad som en Volvo 850 utan snare amatörer som sitter i arenorna och rapporterar in. Ideellt arbete.
Det hade nyss gått drygt tio minuter av Malmö-Djurgården. Ställning 1-3 via Malmö-reducering. Nu har det gått sju minuter och står fortfarande 0-3. Det är inte ett rapportör-problem utan Volvo 850-problem.
Det hade nyss gått drygt tio minuter av Malmö-Djurgården. Ställning 1-3 via Malmö-reducering. Nu har det gått sju minuter och står fortfarande 0-3. Det är inte ett rapportör-problem utan Volvo 850-problem.
Norén inte med i uppställningen.. Är han skadad, eller petad?
Någon som vet hur träningsmängden och tyngden på den har varit under veckan inför sista träningsmatchen innan seriestart??
Förväntar mig att den varit hård och tung. Finns ju absolut ingen anledning att släppa upp på den flera veckor innan premiären för att ha pigga ben i sista träningsmatchen.