Om jag haft ett man cave med fyra skärmar hade två matcher genast kunnat strykas:
̶N̶y̶b̶r̶o̶-̶V̶i̶m̶m̶e̶r̶b̶y̶
̶V̶ä̶s̶t̶e̶r̶å̶s̶-̶A̶l̶m̶t̶u̶n̶a̶
Givna på skärmarna är:
Leksand-Södertälje
AIK-Modo
Sen vill jag se Oskarshamn-Visby också för nykomlingens skull (den som bara har tre skärmar kan se sista halvan ändå eftersom matchen startar 20:00).
Vidare hade jag valt Östersund-Mora framför Karlskoga-Kalmar då det finns ett scoutingbehov inför lördagsmatchen.
Men sen känner jag mig själv: även om jag haft ett man cave hade jag bara tittat på Leksand-Södertälje. Jag är inte så intresserad som jag tror av andra lag. Så även AIK-Modo hade följts på Swehockey - om sajten nu fungerar.
Hur många skärmar du har vet jag inte, men du har åtminstone en man cave. Det är där du brukar spendera de sista minutrarna av jämna matcher.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Jag kan inte säga att jag är lika taggad inför seriepremiären som vissa andra här, men nog känns det som att Aftonbladets rubrik citerad ovan lika gärna skulle kunna gälla vårt eget tabelltips. De sista redigeringarna är gjorda - håll i er för nu lyfter raketen igen!
Jag kan inte säga att jag är lika taggad inför seriepremiären som vissa andra här, men nog känns det som att Aftonbladets rubrik citerad ovan lika gärna skulle kunna gälla vårt eget tabelltips. De sista redigeringarna är gjorda - håll i er för nu lyfter raketen igen!
Känns spontant -utan att egentligen ha en aning- som att 3e och 4e forwardslinorna kommer få problem i vinter. De övriga namnen har jag ingen koll på alls, men litar på att de kan mönstra topplinorna…
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Känns spontant -utan att egentligen ha en aning- som att 3e och 4e forwardslinorna kommer få problem i vinter. De övriga namnen har jag ingen koll på alls, men litar på att de kan mönstra topplinorna…
Tycker tvärtom. Eller åtminstone lite åt sidan.
Tredje fjärde känns som man vet vad man får.
Första andra får gärna överraska positivt.