Vi visar att vi har mycket högre nivå än Mora i sista, och de slut på gas i tanken. Men här måste vi sluta vara så sköna när vi får lägen. Skjut för att döda!
Som Passolt! ![]()
Vi visar att vi har mycket högre nivå än Mora i sista, och de slut på gas i tanken. Men här måste vi sluta vara så sköna när vi får lägen. Skjut för att döda!
Som Passolt! ![]()
Joshua Passolt!!!!
Robin Bruno Christoffersson!!!!
Fan va bra start!
Klasskillnad, till slut. Fin lördagkväll, förutom trollkärringens sugardaddy som sprätte runt på isen och sjöng fult.
Klass över tid.
I'm the man with a fork in a world of soup
Har tyvärr inte kunnat se matcherna, men imponerande resultat! Och PP verkar kunna bli ett reelt hot i år!?
Som vanligt sett allt. Min reflektion så här långt. Ser bra ut även att vi inte kan släppa till så många frilägen. Lissel bäst alla dar i veckan. Kör med Lang och zackie. Känns som en repris från förra året. Nej sära på dem tidigt. Bäst i slutändan.”
Gäller för både färjan och laget att inte bli ”fat and happy” nu när vi är ett lag som ska vinna. Väldigt kort tråd idag…
Ok, alla är såklart nöjda med resultatet, men det finns även stor förbättringspotential på en del punkter.
Väldigt icke-derbykänsla på isen idag. Vi började inte bra och Robin räddade oss från katastrofstart på matchen. Sen kom vi igång mer och mer. Sista halvan av matchen ägde vi i princip. Hade gärna sett lite mer attack mot mål stundtals, men jag ska inte klaga. Jag klagade lite på Fred och Eljas sist så får säga att de var helt okej idag. Det var väl ingen som gjorde bort sig.
Vi spöade lillebror med 4-0 på bortaplan. Det tar jag med mig.
Robin ***
Zacke **
Lang *
"When you’re going through hell, keep going"
W. Churchill
Passolt - vilken fart och kraft (första gången jag ser 0-4 - missade just det målet).
Väl genomförd match. Men efter matchen skymtade jag pyroteknik på Superstars läktare nu!? Vad är detta??