Obesegrade i gult i år. Det måste väl ändå säga något
Matchtröjorna
-
Wiborg
Re: Matchtröjorna
Jag tog mig friheten att meddela för vår VD att tröjan som spelades med i lördags blev väl mottagen på forumet och var väldigt uppskattad. Fick då detta som svar:
Tack för feed back. Glädjande att “den alternativa tröjan” uppskattades. Jag har hört från flera håll att den är mer i linje med vad man vill se Leksand spela i.
-
Sniper
- Intendent
Wiborg skrev: tis 06 okt 2026, 09:11Jag tog mig friheten att meddela för vår VD att tröjan som spelades med i lördags blev väl mottagen på forumet och var väldigt uppskattad. Fick då detta som svar:
Tack för feed back. Glädjande att “den alternativa tröjan” uppskattades. Jag har hört från flera håll att den är mer i linje med vad man vill se Leksand spela i.
Till och med Cirkus Leksand var lyriska. Även om de inte specifikt nämnde det gula som en faktor. Men helheten - med blått upptill.
-
Pastis
- Maskinchef
Wiborg skrev: tis 06 okt 2026, 09:11Jag tog mig friheten att meddela för vår VD att tröjan som spelades med i lördags blev väl mottagen på forumet och var väldigt uppskattad. Fick då detta som svar:
Härligt att höra! ![]()

-
Wiborg
Pastis skrev: tis 06 okt 2026, 09:33Wiborg skrev: tis 06 okt 2026, 09:11Jag tog mig friheten att meddela för vår VD att tröjan som spelades med i lördags blev väl mottagen på forumet och var väldigt uppskattad. Fick då detta som svar:
Härligt att höra!
Ja, helt klart! Skönt att det inte bara är den "närmsta kretsen" vars åsikter kommer fram utan även andra.
-
Leksing i vargaland
Wiborg skrev: tis 06 okt 2026, 09:53Ja, helt klart! Skönt att det inte bara är den "närmsta kretsen" vars åsikter kommer fram utan även andra.
Har en liten teori om årets tröjor. 3dje stället har aldrig sålt något vidare så man gör ett "sämre" första för det säljer ändå så efter någon månad så släpps en tröja som är hur tjusigt som helst och vips så säljer man mer tröjor per säsong än någonsin.
-
Wiborg
Leksing i vargaland skrev: Igår, 15:09Har en liten teori om årets tröjor. 3dje stället har aldrig sålt något vidare så man gör ett "sämre" första för det säljer ändå så efter någon månad så släpps en tröja som är hur tjusigt som helst och vips så säljer man mer tröjor per säsong än någonsin.
Såklart, givetvis är det så de tänkt! ![]()
-
Pastis
- Maskinchef
Leksing i vargaland skrev: Igår, 15:09Har en liten teori om årets tröjor. 3dje stället har aldrig sålt något vidare så man gör ett "sämre" första för det säljer ändå så efter någon månad så släpps en tröja som är hur tjusigt som helst och vips så säljer man mer tröjor per säsong än någonsin.
Bra, undrar när det fina stället kommer till shoppen? Jag tror/hoppas 3:e => 1:a inom snar framtid! ![]()

-
Wittgenstein
- Veckans raket
Vad fina ni är med er vurm för det gula. En gång trodde jag att jag var ensam om dessa känslor men vi är uppenbarligen många! Wiborg snart hedersmedlem i FFDGB.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
-
Einar Berg
Vet man när tredjetröjan finns till försäljning i webshopen?
-
Sniper
- Intendent
I morgon om de är smarta.
Nu har de gett arenabesökarna förtur lördag-onsdag.
Dags för online-shopen.
Går man in på hemsidan är första post upptill "Matchtröjan 26/27" och bild på tredjestället.
Måste rimligen betyda att släppet av vit-blå-gula är nära förestående.