Aggeman skrev: ↑lör 13 jan 2024, 19:58
Nu kan jag inte riktigt hålla mig längre, men Hrivik är inte bra. Det bör nog sluta daltas med honom och framförallt inte ha denna övertro på honom.
Hans insats är väl inte det relevantaste problemet idag?
Nä men jag har tänkt detta länge och kunde nu inte hålla mig längre, detta var den sk droppen.
Han är generellt sett inte dålig men det råder en övertro på honom och tex i PP hör han inte hemma längre, bara att inse.
Sniper skrev: ↑lör 13 jan 2024, 19:56
"Jag vill se när bebisen kommer ut" alternativt "Jag vill vara med dig och bebisen".
"Nu åker du till Linköping, Filip!".
Video filma det då!!! Nä men det här är varför spelare ska ha en hög andel löning i form av bonusar. Frånvaron hög låg bonus så då kommer barnafödande motorcykel åkande att ses som dumt i lönekuvertet.
Matchen var ju helt fantastiskt bevis på att fallet vi sett dom senaste matcherna inte är en engångsföreteelse utan det är ett större ras på ingång. Så nu måste vi vakna upp och se till att hitta linjer och sluta göra varandra urusla
Tycker att vi gav upp redan efter första perioden då Challe mentalt berättade att vi mötte ett mycket bättre lag så se och lär typ.
Mantas behöver konkurrens för att spela på topp tydligen så tillbaka med Filip nu tack.
Elvenes började sin poängexplosion när Vejdemo tog Hriviks plats, när Hrivik kom tillbaka som center dig den ut lika snabbt,
Men den här matchen gör mig inte hälften så grinig som dom två föregående trots allt. Det här är mer en total kollaps än slarv och lojhet och det har vi sett förr men detta var den första genomklappningen med Challe B som head
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Ja men en kortare spelsvacka nu är inte hela världen. Men den bör bli kort. Även om jag inte tror vi halkar dit med 8-1 mot Växjö framöver så fick vi nog en försmak vad som kommer hända i ett ev slutspel.
Vi har nog ett spel som passar fint i serielunken mot botten 7 lagen men när det hettar till och är tajt med ont om tid… då är vi väldigt sårbara. Speciellt när vår målvakt är medioker.
Blir ytterst intressant match på tisdag nu.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!