Matchtrådar för alla matcher.
Aggeman
Inlägg: 1895 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 12:03
Ort: Stockholm
Inlägg
av Aggeman » tor 25 jan 2024, 20:04
bokmal skrev: tor 25 jan 2024, 20:01
Aggeman skrev: tor 25 jan 2024, 19:59
bokmal skrev: tor 25 jan 2024, 19:53
I så fall ska det ju inte vara nånting alls väl?
Jo om jag var domare.
Jättekonstig åsikt. OM nu det bara beror på att klubban slogs upp då är det ju egen lagkamrat som orsakar olyckan.
Det var ju Luleåspelaren?
Förstår vad du menar, men jag menar att det skulle vara orimligt att de skulle ta bort det helt, därför köper jag en tvåa.
bokmal
Inlägg: 67 Blev medlem: tor 21 sep 2023, 18:55
Ort: Falun
Inlägg
av bokmal » tor 25 jan 2024, 20:10
Aggeman skrev: tor 25 jan 2024, 20:04
bokmal skrev: tor 25 jan 2024, 20:01
Aggeman skrev: tor 25 jan 2024, 19:59
Jo om jag var domare.
Jättekonstig åsikt. OM nu det bara beror på att klubban slogs upp då är det ju egen lagkamrat som orsakar olyckan.
Det var ju Luleåspelaren?
Lite oklart. Jag kollade lite på slow motion. Ser ut som om Lang håller upp klubban ganska högt och sen får den lyft sista biten av Luleåiten. Utan lyftningen hade det nog inte hänt nåt alls. Men å andra sidan kunde Lang ha haft klubban i isen ..
Aggeman
Inlägg: 1895 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 12:03
Ort: Stockholm
Inlägg
av Aggeman » tor 25 jan 2024, 20:13
bokmal skrev: tor 25 jan 2024, 20:10
Aggeman skrev: tor 25 jan 2024, 20:04
bokmal skrev: tor 25 jan 2024, 20:01
Jättekonstig åsikt. OM nu det bara beror på att klubban slogs upp då är det ju egen lagkamrat som orsakar olyckan.
Det var ju Luleåspelaren?
Lite oklart. Jag kollade lite på slow motion. Ser ut som om Lang håller upp klubban ganska högt och sen får den lyft sista biten av Luleåiten. Utan lyftningen hade det nog inte hänt nåt alls. Men å andra sidan kunde Lang ha haft klubban i isen ..
Nu i efterhand kännas det bra att det blev 4 minuter BP. Vi spelar mycket bra box och sätter dit en puck, och de tappar självförtroendet med sitt fruktansvärt dåliga PP. De dumpade från mittzon säkert 4-5 gånger.
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 25 jan 2024, 20:15
Nog förväntar man sig ett bättre Leksand i andra? Nu lär väl alla ha klivit av planet, och blivit varma i underställen.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
bokmal
Inlägg: 67 Blev medlem: tor 21 sep 2023, 18:55
Ort: Falun
Inlägg
av bokmal » tor 25 jan 2024, 20:17
Ja. Vad stod det på teven, hade vi gjort två mål i pp de senaste 17 matcherna? Vi har minst gjort två i bp under samma tid, kanske tre?
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 25 jan 2024, 20:18
Vakna!!
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Gösen
Inlägg: 4638 Blev medlem: mån 18 sep 2023, 22:43
Inlägg
av Gösen » tor 25 jan 2024, 20:19
Klas skrev: tor 25 jan 2024, 20:15
Nog förväntar man sig ett bättre Leksand i andra? Nu lär väl alla ha klivit av planet, och blivit varma i underställen.
Jag förväntar mig det spelet vi brukar spela i andra. Kontrollerat, tråkigt, 0-0 och gå på klara chanser.
Det får gärna bli så även om jag tror något annat.
I'm the man with a fork in a world of soup
Stjärnan
Inlägg: 2858 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 07:29
Inlägg
av Stjärnan » tor 25 jan 2024, 20:22
Timeout kanske?
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Chegr
Inlägg: 294 Blev medlem: fre 22 sep 2023, 12:31
Inlägg
av Chegr » tor 25 jan 2024, 20:23
Stjärnan skrev: tor 25 jan 2024, 20:22 Timeout kanske?
Det vore nog inte helt fel med tanke på att vi står på hälarna just nu
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 25 jan 2024, 20:24
Stjärnan skrev: tor 25 jan 2024, 20:22 Timeout kanske?
Verkligen…. Inför ju totalt nedtryckta.
Tänkte jag skriva innan vi gör ett helt rättvist 2-0.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Stjärnan
Inlägg: 2858 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 07:29
Inlägg
av Stjärnan » tor 25 jan 2024, 20:25
Hahahaha
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Klas
Inlägg: 3554 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 13:31
Ort: Gusselhyttan
Inlägg
av Klas » tor 25 jan 2024, 20:31
En till jävla tvåa?
Åh rätt onödigt Marek. Man kan ju möjligen misstänka att Shiniminnnn inte ansträngde sig speciellt mycket att stå upp…
Och mycket riktigt mål.
Onödigt stybbet dom 5-3….
Senast redigerad av Klas den tor 25 jan 2024, 20:32, redigerad totalt 1 gång.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Ludde
Inlägg: 1185 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:39
Inlägg
av Ludde » tor 25 jan 2024, 20:32
Nog för att 2-0 är rätt nice men vi behöver ju inte fortsätta spela 4-5 för skoj skull tänker jag.
Håll er på isen och spela av den här perioden istället.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Ludde
Inlägg: 1185 Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:39
Inlägg
av Ludde » tor 25 jan 2024, 20:33
Som sagt, onödigt…
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
Mats_ume
Kapten
Inlägg: 2180 Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19
Inlägg
av Mats_ume » tor 25 jan 2024, 20:34
3 mot 5 är ju inte det enklaste, men jag tycker det snabba målet visar att vi är rätt svaga i denna typ av spelform. Vi vill ha 5 mot 5 med flow.