Ser nu varför vi förlorade ikväll mot saik. Trådstartaren glömde ju veckodag!!
Gameplanen är enkel. Hamna inte i underläge. Sånt klarar vi inte av uppenbarligen.
Som att typ gubb-knyta näven i fickan menar du? En missnöjesyttring i det lilla. Men det är bra, alla sätt att manifestera sitt missnöje med nämnda lag är av godo i min värld.Ställbergarn skrev: fre 29 sep 2023, 09:32
Förresten, är det bara jag som har svårt för att skriva namnen på de lag man tycker lite extra illa om med stor bokstav?
Lite som att det blivit min personliga hämnd mot de lag jag ogillar mest.![]()
fäRjestad?Ställbergarn skrev: fre 29 sep 2023, 09:32 Förresten, är det bara jag som har svårt för att skriva namnen på de lag man tycker lite extra illa om med stor bokstav? Ett stort m i namnet på de där norr om siljan, ett stort r här ovanför eller ett stor ö för de gnälliga närkingarna? Jag kan liksom inte förmå mig att trycka ner shift på första bokstaven på dessa lag.. Lite som att det blivit min personliga hämnd mot de lag jag ogillar mest.![]()
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Att segra är banalt.
-Golf handlar om centimetrar. De viktigaste är de där 15 mellan dina öron- Arnold Palmer
Jag tänker på Arboga varje gång jag hör Örebro.Gösen skrev: fre 29 sep 2023, 15:59 Rögle känner jag ingenting alls inför. Ungefär som Mora så länge de håller sig i nån gärdsgårdsserie. Dessutom trycker vi ju ner alla snoriga moringars näsor i gruset och drar dem fram och tillbaka varje vår vi lyckats undvika att åka ur. Gott så.
De förhatliga däremot och de minst lika förhatliga har jag ett trick som hjälper mig att förhålla mig till dem. När det gäller Färjestad och deras fans så ser jag framför mig ett gäng Bengt Alsterlindar med kräftskivehatt sjungande någon dansbandstrudelutt. Fråga mig inte varför men det lindrar en förlust med bara tanken att de stackarna behöver en vinst mer än vi gör. När det gäller Örebro tänker jag bara att det är Hjalmar som står på läktaren och kväker fram "Örebroo".
Jag tänker bland annat på:Catami skrev: fre 29 sep 2023, 16:49Jag tänker på Arboga varje gång jag hör Örebro.Gösen skrev: fre 29 sep 2023, 15:59 Rögle känner jag ingenting alls inför. Ungefär som Mora så länge de håller sig i nån gärdsgårdsserie. Dessutom trycker vi ju ner alla snoriga moringars näsor i gruset och drar dem fram och tillbaka varje vår vi lyckats undvika att åka ur. Gott så.
De förhatliga däremot och de minst lika förhatliga har jag ett trick som hjälper mig att förhålla mig till dem. När det gäller Färjestad och deras fans så ser jag framför mig ett gäng Bengt Alsterlindar med kräftskivehatt sjungande någon dansbandstrudelutt. Fråga mig inte varför men det lindrar en förlust med bara tanken att de stackarna behöver en vinst mer än vi gör. När det gäller Örebro tänker jag bara att det är Hjalmar som står på läktaren och kväker fram "Örebroo".
Du är inte ensam. Kungen är med dig.Catami skrev: fre 29 sep 2023, 16:49Jag tänker på Arboga varje gång jag hör Örebro.Gösen skrev: fre 29 sep 2023, 15:59 Rögle känner jag ingenting alls inför. Ungefär som Mora så länge de håller sig i nån gärdsgårdsserie. Dessutom trycker vi ju ner alla snoriga moringars näsor i gruset och drar dem fram och tillbaka varje vår vi lyckats undvika att åka ur. Gott så.
Glöm inteSniper skrev: fre 29 sep 2023, 17:00Jag tänker bland annat på:Catami skrev: fre 29 sep 2023, 16:49Jag tänker på Arboga varje gång jag hör Örebro.Gösen skrev: fre 29 sep 2023, 15:59 Rögle känner jag ingenting alls inför. Ungefär som Mora så länge de håller sig i nån gärdsgårdsserie. Dessutom trycker vi ju ner alla snoriga moringars näsor i gruset och drar dem fram och tillbaka varje vår vi lyckats undvika att åka ur. Gott så.
Sedan tänker jag på en massa annat också som jag inte vill tänka på.