Wiborg skrev: ↑ons 06 mar 2024, 09:29
Jag tittade sporadiskt och såg knappt pucken på telefonen i sjukhussängen men tycker det verkade vara en välspelad men lite tråkig match med två lag som spelade starkt defensivt. Jag sov igenom sista perioden men vaknade av måljublen och tycker ju att Rögles mål är extremt dåligt agerande av LIF. 1-2 är ett extremt dåligt agerande av Rifalk så jag tycker inte vi behöver be om ursäkt för segern, men givetvis tråkigt för Rifalk. Dock reagerar jag lite över att man tycker synd om Rifalk, men hade det varit tvärtom och låt säga Armalis så hade nog väldigt många hängt ut honom istället. Dock kanske inte härinne, men i alla fall i masugnen.
3 poäng är bra och kul att Max och Cehlarik fortsätter göra mål.
Ja vi behöver inte be om ursäkt. Tycker i stort sett vi var värda tre poäng efter 60 minuter, när Rögle ställer upp hela matchen i mittzon på hemmaplan. Skapligt tråkigt att titta på.
Krya på dig Wiborg hoppas på ett snabbt tillfrisknande!
Wiborg skrev: ↑ons 06 mar 2024, 09:29
Jag tittade sporadiskt och såg knappt pucken på telefonen i sjukhussängen men tycker det verkade vara en välspelad men lite tråkig match med två lag som spelade starkt defensivt. Jag sov igenom sista perioden men vaknade av måljublen och tycker ju att Rögles mål är extremt dåligt agerande av LIF. 1-2 är ett extremt dåligt agerande av Rifalk så jag tycker inte vi behöver be om ursäkt för segern, men givetvis tråkigt för Rifalk. Dock reagerar jag lite över att man tycker synd om Rifalk, men hade det varit tvärtom och låt säga Armalis så hade nog väldigt många hängt ut honom istället. Dock kanske inte härinne, men i alla fall i masugnen.
3 poäng är bra och kul att Max och Cehlarik fortsätter göra mål.
Hoppas du är på benen snart och allt läker som det ska!
* * *
Jag såg inte heller sista perioden - åtminstone inte efter 41:07 när Rögle kvitterade i bp. Blev så besviken och skärrad att jag lämnade sändningen.
När jag sedan smög fram 1-2 på Swehockey och Klas skrev "Vilken strut" trodde jag att Cehlárik stått för värsta...struten. Däremot fattade jag inte det där med Emil Kruse. Men strunt samma, tänkte jag, Kjell-Erik har på ett pardonlöst sätt skjutit oss till ledning och sannolikt seger.
Tack så mycket alla! Är mycket piggare idag och kommer säkert kunna se matchen i helhet och kanske inte ens se suddigt. Tyrväinen och hans flickvän verkar haft ännu mer tur än mig, men det kan jag leva med
Wiborg skrev: ↑tor 07 mar 2024, 09:04
Tack så mycket alla! Är mycket piggare idag och kommer säkert kunna se matchen i helhet och kanske inte ens se suddigt. Tyrväinen och hans flickvän verkar haft ännu mer tur än mig, men det kan jag leva med
Krya på dig, skönt att höra att det det gått förhållandevis bra!
Otäcka tider med djur på vägarna!