Så man kan inte vara nöjd om man lyfter fram saker som kan förbättras menar du?
Mål i PP i vårt läge är mycket viktigt men bara det inte tar bort fokuset att fortsätta förbättra det. För det är inte bra!
Så man kan inte vara nöjd om man lyfter fram saker som kan förbättras menar du?
Jo, men jag tänker mentaliteten över lag. Vi spelade riktigt bra i PP ett tag och skapade massor av chanser med snabbt spel och mycket folk framför som skymde, men pucken ville bara inte in. Då var det målen som räknades och det spelade ingen roll hur det såg u. Nu är det inte längre målen som räknas utan hur det ser ut. Allt ska vara perfekt annars är det skit, lite så känns det många gånger. Kanske inte jättemycket här inne ska jag erkänna utan bara några enstaka personer samt en hel del på masugnen.Stjärnan skrev: ↑mån 11 mar 2024, 08:57Så man kan inte vara nöjd om man lyfter fram saker som kan förbättras menar du?
Mål i PP i vårt läge är mycket viktigt men bara det inte tar bort fokuset att fortsätta förbättra det. För det är inte bra!
Ett enkelt tips för att slippa den frustrationen är att inte läsa där. Själv har jag bara besökt den sidan en gång för flera år sedan. Samma gäller väl egentligen social medier även om Sniper fick mig att skaffa inloggningsuppgifter på X vilket numera inte går att komma in på ändå. Gjorde ett tappert försök häromdagen när jag ville se möhippetjejen en gång till. Efter att räknat prickar på tärningar i all oändlighet dök det ändå inte upp någon mail med länk för att logga in med nytt lösen så nu har jag helt gett upp även där.Wiborg skrev: ↑mån 11 mar 2024, 10:53Jo, men jag tänker mentaliteten över lag. Vi spelade riktigt bra i PP ett tag och skapade massor av chanser med snabbt spel och mycket folk framför som skymde, men pucken ville bara inte in. Då var det målen som räknades och det spelade ingen roll hur det såg u. Nu är det inte längre målen som räknas utan hur det ser ut. Allt ska vara perfekt annars är det skit, lite så känns det många gånger. Kanske inte jättemycket här inne ska jag erkänna utan bara några enstaka personer samt en hel del på masugnen.
Ingen kan längre se möhippetjejen. Videon har försvunnit lika spårlöst som Mikael Ymers X-inlägg.
Då är jag med. Håller helt med att där inne var det en del av den varan.Wiborg skrev: ↑mån 11 mar 2024, 10:53Jo, men jag tänker mentaliteten över lag. Vi spelade riktigt bra i PP ett tag och skapade massor av chanser med snabbt spel och mycket folk framför som skymde, men pucken ville bara inte in. Då var det målen som räknades och det spelade ingen roll hur det såg u. Nu är det inte längre målen som räknas utan hur det ser ut. Allt ska vara perfekt annars är det skit, lite så känns det många gånger. Kanske inte jättemycket här inne ska jag erkänna utan bara några enstaka personer samt en hel del på masugnen.