Jättekonstig åsikt. OM nu det bara beror på att klubban slogs upp då är det ju egen lagkamrat som orsakar olyckan.
Det var ju Luleåspelaren?
Lite oklart. Jag kollade lite på slow motion. Ser ut som om Lang håller upp klubban ganska högt och sen får den lyft sista biten av Luleåiten. Utan lyftningen hade det nog inte hänt nåt alls. Men å andra sidan kunde Lang ha haft klubban i isen ..
bokmal skrev: ↑tor 25 jan 2024, 20:01
Jättekonstig åsikt. OM nu det bara beror på att klubban slogs upp då är det ju egen lagkamrat som orsakar olyckan.
Det var ju Luleåspelaren?
Lite oklart. Jag kollade lite på slow motion. Ser ut som om Lang håller upp klubban ganska högt och sen får den lyft sista biten av Luleåiten. Utan lyftningen hade det nog inte hänt nåt alls. Men å andra sidan kunde Lang ha haft klubban i isen ..
Nu i efterhand kännas det bra att det blev 4 minuter BP. Vi spelar mycket bra box och sätter dit en puck, och de tappar självförtroendet med sitt fruktansvärt dåliga PP. De dumpade från mittzon säkert 4-5 gånger.
Klas skrev: ↑tor 25 jan 2024, 20:15
Nog förväntar man sig ett bättre Leksand i andra? Nu lär väl alla ha klivit av planet, och blivit varma i underställen.
Jag förväntar mig det spelet vi brukar spela i andra. Kontrollerat, tråkigt, 0-0 och gå på klara chanser.
Det får gärna bli så även om jag tror något annat.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.