Att en sådan viktig del fick så lite utrymme och uttömmande svar/kommentarer:
”En mötesdeltagare önskade större variation på ramsor. Torbjörn flikade in och höll med. Att få fram nya ramsor är viktigt och det kan fler få hjälpa till med.”
Grundbulten i en ramsa är ju att skapa energi, både till laget på isen och övriga publiken. Det var längesedan laget nämnde den ”sjätte” utespelaren på läktaren…
Att en sådan viktig del fick så lite utrymme och uttömmande svar/kommentarer:
”En mötesdeltagare önskade större variation på ramsor. Torbjörn flikade in och höll med. Att få fram nya ramsor är viktigt och det kan fler få hjälpa till med.”
Grundbulten i en ramsa är ju att skapa energi, både till laget på isen och övriga publiken. Det var längesedan laget nämnde den ”sjätte” utespelaren på läktaren…
Håller med om att några nya ramsor inte skulle skada, men det är inte lätt att skapa ramsor som är lätta att lära ut och samtidigt ger energi.
Men det viktigaste är att hålla klacken fri från drägg. Ja nu låter jag gammal och grå och det är jag också, men det är dom gamla och grå som är sponsorer och och vi gråa textTV supportrar som ser till att folk vill sponsra LIF. För ett fåtal på norra stå är inget mot den grå massan som har LIF i sitt hjärta. Jag tror att den stora grå massan vill ha ett norra stå som sjunger och håller igång men vill inte ha ett ryckte om att Leksands supportar beter sig som idioter.
Finns det några människor utanför X och Facebook? Ja, t.o.m. utanför den senare nätverkstjänsten finns sådana. Texten i länken ska väl delas till dem också - sent omsider.
Måndag till fredag är en lång period för en tonåring där skolan känns som att drunkna långsamt. Men med Västerås hemma på onsdag klockan sju så visste jag att jag skulle få komma upp till ytan och andas. https://www.nwt.se/2025/03/01/lange-lev ... sen-19a31/