Ullvi, typ skrev: fre 27 dec 2024, 11:53
Ett liknande problem kommer ju tyvärr uppstå med Armalis - Gistedt också.
Gistedt - "slipsen" från Uddevalla.
Efter sex raka förluster valde Leksands sportchef Tommy Salo att agera. In kommer backen Daniel Josefsson och målvakten Joakim Lundström. Ut åkte andremålvakten Joel Gistedt.
Beslutet skapade reaktioner i hockey-Sverige. Frölundaprofilen Robin Figren var mycket förvånad över beslutet.
"Leksand väljer att sparka en slips som har lirat EN period den här säsongen. Det hade gett lika mycket att sparka ismaskinen eller en puckhink istället. Och det är absolut inget hån mot min gamle polare, Joel Gistedt. Det är endast ett frågetecken mot Leksands ledning, skriver han på Twitter. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... r-besviken
Ullvi, typ skrev: fre 27 dec 2024, 11:53
Ett liknande problem kommer ju tyvärr uppstå med Armalis - Gistedt också.
Gistedt - "slipsen" från Uddevalla.
Kul att denna öken till hockeystad (som jag numer kallar mitt hem) får uppmärksamhet på ett Leksandsforum. Trots det finns det inget som är lika svalt som Fridhemshallen, både när det gäller temperatur och intresse från lokalbefolkningen.
Korven skrev: fre 27 dec 2024, 15:37Kul att denna öken till hockeystad (som jag numer kallar mitt hem) får uppmärksamhet på ett Leksandsforum. Trots det finns det inget som är lika svalt som Fridhemshallen, både när det gäller temperatur och intresse från lokalbefolkningen.
En annan före detta leksing tillika målvakt håller numera till i Uddevalla emellanåt.
Korven skrev: fre 27 dec 2024, 15:37Kul att denna öken till hockeystad (som jag numer kallar mitt hem) får uppmärksamhet på ett Leksandsforum. Trots det finns det inget som är lika svalt som Fridhemshallen, både när det gäller temperatur och intresse från lokalbefolkningen.
En annan före detta leksing tillika målvakt håller numera till i Uddevalla emellanåt.
Ja, jag har förstått att han kör lite målvaktsskola runt om i regionen. Har inte sprungit på honom än dock, trots att jag hänger i ishallen åtminstone 2-3 gånger i veckan.