Pjiu. Ännu en ointressant amatörafton.
Men Kebaben på Mitti för ett par timmar sedan var inte alls så dum. En riktig svensk klassiker.
Tips på passade gravöl kan däremot sparas till ett senare tillfälle. När alla amatörer har flytt fältet.
Med bröd, rulle eller tallrik? Jag äter för få med bröd numera, då den lokala är för liten för att vara prisvärd (jag kräver mycket kött, mycket grönt och i?
Alltid med bröd.
Jag brukar snarare be dem dra ner lite på köttet så man slipper äta med gaffel och istället kan använda hamburgergrepp. Mitti kör med pitabröd. Pizza-botten som en del pizzerior använder sig av betackar jag mig för. Jag tycker varken om Calzone eller kebabpizza. Och definitivt ingen crossover med sallad på.
Såg en recension av tallriken där recensentens namn har övrig sport-trådens signatur.
Ludwig Åberg 1/5 för två år sedan
Riktigt dåligt gatukök. Köpte en kebabtallrik som var både smaklös och överprisad då man fick den serverad på en mosbricka. Sämst i Leksand gå någon annanstans om du vill få valuta för pengarna. https://www.google.com/search?sca_esv=f ... =633&dpr=1
Namne med golfaren men förnamnet med w som Ludwig Wittgenstein. Med det w:et är inte negativiteten ägnad att förvåna.
CMB skrev: Igår, 19:12
Får vi välja mellan blått och vitt? Eller får vi både och?
Well, baserat på utbudet i shoppen så tror jag vi dessvärre kan vara säkra på en sak inför nästa säsong; that gum you like is going to come back in style. Vilket jag för egen del beklagar.
Thomas Vinterberg ger i alla fall TJ högsta betyg för festen i Leksand, både filmmässigt och innehållsmässigt. Och jag med. Spännande nästa vecka! Får vi välja mellan blått och vitt? Eller får vi både och?
Glad midsommar!
Blå löpare kors och tvärs till E1
Så mycket som jag följt Magnus Carlsen så vet jag att kors och tvärs är receptet på framgång. Om det görs smart. Får se vad Hedberg kan lära ut för strukturerad improvisation. Snyggt schackbräde!
Får vi välja mellan blått och vitt? Eller får vi både och?
Well, baserat på utbudet i shoppen så tror jag vi dessvärre kan vara säkra på en sak inför nästa säsong; that gum you like is going to come back in style. Vilket jag för egen del beklagar.
Valet mellan blått och vitt anspelade på Vinterbergs film Festen där sonen vid en fest gav sin far valet att välja om han (sonen) skulle hålla det röda eller det gröna talet. Fast det kanske du visste.
Det gula passar (som diskret utsmyckning) i officersmässen. I kriget på plan icke.