Hockeyallsvenskan 2024/25

Användarens profilbild
Mats_ume
Kapten

Re: Hockeyallsvenskan 2024/25

Inlägg av Mats_ume »

Jag får ta tillfället i akt att säga att jag tycker att en av de största uppsidorna med att vara leksing är att man kan ignorera de andra lagen.
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Nu kan det bli två veckor i sträck på hotell.

– Det är roligt att bo på hotell. Frukost på morgonen, sedan fixa egen lunch och middag. Det är mysigt.
https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... g-ar-redo/
Jag kanske skulle välja Ica i Globen Shopping idag och se om jag kan springa på honom i området och ha ett allvarssamtal. Det ska väl inte vara så svårt att hitta honom bland folk.

Bild
Användarens profilbild
Aggeman

Inlägg av Aggeman »

Sniper skrev: Igår, 14:12
Nu kan det bli två veckor i sträck på hotell.

– Det är roligt att bo på hotell. Frukost på morgonen, sedan fixa egen lunch och middag. Det är mysigt.
https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... g-ar-redo/
Jag kanske skulle välja Ica i Globen Shopping idag och se om jag kan springa på honom i området och ha ett allvarssamtal. Det ska väl inte vara så svårt att hitta honom bland folk.

Bild
Ett kvartssamtal i a la AIK?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xw ... dium=share
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Jag minns när det var "kvartssamtal" med Hersley på Leksandsfärjan - alltså fysiska Leksandsfärjan - och han uttryckte sig föraktfullt efteråt. Jag förstår honom. Tänk att stå och lyssna på en Facebook-leksing exempelvis. Eller för den skull någon från Leksandsfärjan på Leksandsfärjan.
Användarens profilbild
Wiborg

Inlägg av Wiborg »

Stjärnan skrev: Igår, 14:03 Jaha. Så var Gidlöf då på plats i DIF till slut. Få se om han får spela nåt..

Till skillnad från andra så ser jag hellre dif gå upp än -ursäkta uttrycket- äckelaik göra det.
Pest eller kolera, tycker egentligen mindre om AIK än Djurgården, men just för att jag tror att DIF har bättre chans att etablera sig så hoppas jag på AIK och att de får hålla till i botten och sedan skickas ut. Kval mot Örebro hade varit drömmen...
Pain is temporary, glory is forever
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Tänk Mats_ume prata med någon spelare på LIF-kryssningen. En spelare som inte känner till Leksandsfärjan.
Jag är kapten på Leksandsfärjan.
Han skulle bli betraktad som bara marginellt mindre tokig än någon som sitter på psyket och tror han är Napoleon.
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Igår, 16:24 Tänk Mats_ume prata med någon spelare på LIF-kryssningen. En spelare som inte känner till Leksandsfärjan.
Han skulle bli betraktad som bara marginellt mindre tokig än någon som sitter på psyket och tror han är Napoleon.
Well...
Jag är intendent på Leksandsfärjan.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Sniper
Intendent

Inlägg av Sniper »

Wittgenstein skrev: Igår, 16:39
Sniper skrev: Igår, 16:24 Tänk Mats_ume prata med någon spelare på LIF-kryssningen. En spelare som inte känner till Leksandsfärjan.
Well...
Jag är intendent på Leksandsfärjan.
Eller:
Jag är signaturen Blockbingo på Leksandsfärjan.
Användarens profilbild
Wittgenstein

Inlägg av Wittgenstein »

Sniper skrev: Igår, 16:41
Eller:
Jag är signaturen Blockbingo på Leksandsfärjan.
Ha! Dåren som skriver in till Övrig sport-tråden stup i kvarten...
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Användarens profilbild
Catami

Inlägg av Catami »

:lol:
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.