Får man även önska er par skott som inte landar mitt i magen på målvakten? Eller är det för mycket att begära…?
Dom kan ju, men en jäkla massa press och hårt hållna klubbor nu. Vi behöver en smula tur och nån medstuds för att det ska släppa.
Får man även önska er par skott som inte landar mitt i magen på målvakten? Eller är det för mycket att begära…?
Inte bara du. Jag är lite inne i de tankarna med.Ställbergarn skrev: ↑tor 10 okt 2024, 15:33 Är det bara jag som får känslan av att Mantas sjukskrivning är av arten att istället för att bli en vägg så har han gått in i den? Oavsett vad så hoppas jag att han repar sig fort, och jag hoppas innerligt jävligt mycket att Mackan och Hellsten gör detta lååååångt över allas förväntan.
Anders Berg · 5 minuter sedan
Risiga backpar ikväll men det ska väl räcka mot Leksand ändå, tänker jag.
https://www.hockeysnack.com/brynas-if/
Så blir det - Persson och Hellsten i rött.Så vi kanske får en NCAA-duell…..
Östman i Hockeysverige:Leksand har egentligen inte ens något att förlora på att testa Marcus Gidlöf i någon match. Och se om det kan ge något resultat. Där han kommer in då helt utan förväntningar och kanske kan stänga butiken.
Något måste hända i Leksand och som lite rör om i grytan.
Om Hellsten inte tar chansen ikväll kanske Gidlöf spelar mot det lag han har sitt enda SHL-framträdande - Växjö. Som ni minns ersatte han Mantas och släppte in tre mål på åtta skott.– Det är en väldigt talangfull målvakt. Väldigt stor. Marcus har varit med och tränat med oss ett tag och det har sett ruggigt bra ut.
– Han är verkligen ett framtidsnamn. Det öppnar sig säkert en möjlighet för honom också att få någon match här.