Tomas Ros Vem har varit den största överraskningen bland spelarna?
Hur många trodde att Marcus Karlberg skulle leda poängligan i Leksand? Han tjänar 40 papp i månaden och var tilltänkt som utfyllnad när Leksand tappade flera spelare till NHL. Nu är han den hetaste spelaren i offensiv zon i dalalaget.
Hans Abrahamsson
-
Mattias Karlsson Vem har varit den största överraskningen bland spelarna?
1) Marcus Karlberg, (...) Det här handlar mycket om de egna personliga förväntningarna. Marcus Karlberg som kom från Borlänge i Hockeyettan för tre säsonger sedan har nu lyft till en Leksand-star. Med sina offensiva egenskaper har 24-åringen överglänst spelare som Max Veronneau, de slovakiska profilerna och Lucas Elvenes.
Jonathan Knekta
-
Simon Norberg Vem har varit den största besvikelsen bland spelarna?
På något sätt klarar sig Leksand undan de värsta sågningarna trots att laget bjudit på en minst sagt medioker höst. I laget är Lukas Vejdemo den bland forwards som får störst förtroende av Challe Berglund. Man ska inte bara stirra sig blind på poängen när det kommer till centern, men jag förväntar mig absolut en större produktion än 3+2 på 21 matcher. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... der-hosten
Undrar hur många timmar under senare delen på 90-talet man suttit på IRC och kopierat mp3or via personliga FTP-servrar? Med fast lina var man populär! Kanske dags för ftp.leksandsfarjan.se där vi kan dela Kapellets senaste alster utan att betala en krona?
Ja då får jag så jag tiger. Man får väl börja pröjsa sin gåslever & tryffel med Finax.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.