Annandagshockey 15:15 Leksand - Timrå 2-4
-
Re: Annandagshockey 15:15 Leksand - Timrå 2-4
Kackballe. Den här stigen känns upptrampad sedan tidigare och leder inte till nåt ställe som luktar hallontårta direkt. Vänd om!
-
Oförlåtligt säger Almen om Rindell.
Ja tamefan.
Är han fullständigt (ursäkta mig) dum i huvudet…?
Hur FAN kan han tycka att det är ett bra drag i det läget…?
Nåt slags jövla hockey-iq kan man väl ändå förvänta sig på den här nivån??
Jag har en och annan fång försvarat Rindell, men det här…. Fy fan
Ja tamefan.
Jag har en och annan fång försvarat Rindell, men det här…. Fy fan
Senast redigerad av Klas den tor 26 dec 2024, 17:34, redigerad totalt 1 gång.
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
-
Instämmer. Han har kostat oss tillräckligt många poäng nu. Att det där agerandet i den situationen ens ses som ett alternativ av en professionell ishockeyspelare på den här nivån är oförståeligt, oförsvarligt, oförlåtligt.Klas skrev: tor 26 dec 2024, 17:32 Oförlåtligt säger Almen om Rindell.
Ja tamefan.
-
- Intendent
Jag brukar aldrig skrika rätt ut i vardagsrummet, men nu...Klas skrev: tor 26 dec 2024, 17:32 Oförlåtligt säger Almen om Rindell.
Ja tamefan.
"VAD HÅLLER DU PÅ MED?".
Och ett barn började gråta och trodde jag avsåg honom.
Laget som ̶a̶l̶d̶r̶i̶g̶ dog
-
Det hade varit kul ifall man hade sett någon slags potential. Men Rindell har fan inte det.
Den Lytte såg ivarje fall bra ut i början, men grejen är att vi inte behöver honom.
Den Lytte såg ivarje fall bra ut i början, men grejen är att vi inte behöver honom.
-
Huvudlöst så klart men i läget vi är så behöver vi 3 poängare inte ytterligare 1 poängare.
Stora felet är fortfarande att vi har noll målskytte från våra sk stjärnor.
Kanske dags att försöka skicka iväg ett par och få in lite nytt blod innan fönstret stänger.
Kan tänka mig att skeppa både Vejdemo och Veronneau och leta rätt på lite mer bang for the buck istället.
Kanske dags att försöka skicka iväg ett par och få in lite nytt blod innan fönstret stänger.
Kan tänka mig att skeppa både Vejdemo och Veronneau och leta rätt på lite mer bang for the buck istället.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
Superstars forum 2005-2023 R.I.P
-
Det är ju också ett sätt att se på det!
Men man ser ju betydligt mer potential i Veronneau och Vejde jämfört med Halte och Lytte...
Men man ser ju betydligt mer potential i Veronneau och Vejde jämfört med Halte och Lytte...
-
Tänkte så jag också ända tills jag kom på att jag enbart hade prestationer bakåt i tiden i huvudet, Vejdemo åkte med på Elvenes streak förra säsongen och har efter det knappt visat något.Ullvi, typ skrev: tor 26 dec 2024, 18:19 Det är ju också ett sätt att se på det!
Veronneau knäcktes med NHL försöket och skadan och ser sjukt vilsen ut numera.
Hade gärna skickat Hrivik också men tvek på att något annat lag vill ha honom.
Men framförallt så är det ingen av vår sk stjärnor som tar tag i det och leder vägen. Tror inte att någon av dom är spelare som är med och vänder en dålig trend, däremot så är jag övertygad om att dom är spelare som hänger med huvudet och sprider dålig stämning när det går dåligt.
Leksandsfärjan, om Leksingen själv får välja
-
Väldigt mystisk manöver av Rindell. På linjerna ska man spela säkert.
Kraftig ångest på annandagen, trevligt.
Kraftig ångest på annandagen, trevligt.
-
Då var vi tre poäng ifrån kval då. Kul..
Tänk om vi åker ur året då någon beslutade att återinföra blåvita tröjan igen..
För hur vi ska kunna vända detta är ju obegripligt.
Tänk om vi åker ur året då någon beslutade att återinföra blåvita tröjan igen..

För hur vi ska kunna vända detta är ju obegripligt.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
-
Ja, visst var det huvudlöst av Rindell men problemet är SÅ mkt större än våra finnar. Som du säger, Vejdemo, Kjell-Erik o Max är ju helt ur slag. Östman som varit helt ok i ett par säsonger bidrar med vad? Sen Lang fick Östman som center har även han kallnat helt. Norén o Lunkan sämre än ifjol. Och Knuts…håller han div 1 klass ens?Ludde skrev: tor 26 dec 2024, 18:10 Huvudlöst så klart men i läget vi är så behöver vi 3 poängare inte ytterligare 1 poängare.
Just nu är det typ Kloos o Elvenes(inte idag dock) som bär vår offensiv. Och de ser vi nog inte i Lif-tröjan nästa år så framtiden även om det skulle vara i SHL känns sådär…
-
Med det spel Rindell har så kan vi vinna matcher och - uppenbarligen - förlora matcher. Med det centerspel som Östman och Vejdemo levererar så kommer vi inte vinna en enda match tack vare det. Frapperande uselt.
-
Jag är benägen att hålla med, men Rindell måste någon gång lära sig i vilka situationer det inte går att spela på chans. Det stora problemet är dock fortfarande det usla anfallsspelet. Det är så mycket utsida att man baxnar.CMB skrev: tor 26 dec 2024, 18:45 Med det spel Rindell har så kan vi vinna matcher och - uppenbarligen - förlora matcher. Med det centerspel som Östman och Vejdemo levererar så kommer vi inte vinna en enda match tack vare det. Frapperande uselt.
Går det inte att lösa den knuten inom kort då blir tyvärr denna säsong en katastrof. Det är 0,1 och 2 mål framåt i match efter match. Det går inte.
Trummor på hockeyläktare borde ge spöstraff
-
Highway to hell gentlemen... Blir kval i år
-
Frapperande uselt är en träffande beskrivning. Men eftersom man inte kan byta ut 5-6 av våra sk. stjärnor så återstår det klassisk kortet sparka tränare. Eller törs man fortsätta på det inslagna spåret, och bara hoppas att allt ska falla på plats? Att Max m.fl som genom ett trollslag ska börja producera?Fjodor skrev: tor 26 dec 2024, 19:09Jag är benägen att hålla med, men Rindell måste någon gång lära sig i vilka situationer det inte går att spela på chans. Det stora problemet är dock fortfarande det usla anfallsspelet. Det är så mycket utsida att man baxnar.CMB skrev: tor 26 dec 2024, 18:45 Med det spel Rindell har så kan vi vinna matcher och - uppenbarligen - förlora matcher. Med det centerspel som Östman och Vejdemo levererar så kommer vi inte vinna en enda match tack vare det. Frapperande uselt.
Går det inte att lösa den knuten inom kort då blir tyvärr denna säsong en katastrof. Det är 0,1 och 2 mål framåt i match efter match. Det går inte.
Jag hör till dom som ändå hoppats, men nu vetefan om jag längre tror på detta, när man inte ser ens tendenser till att det ska hända….
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.