Grattis Färjan och en stor eloge till er som jobbar i maskinrummet!
(Jag trodde nog mest att jag skulle spana på distans och reggade ett användarnamn mest för skojs skull, nu sitter jag här och har författat över 500 inlägg.)
Wittgenstein skrev: tor 19 sep 2024, 09:12
(Jag trodde nog mest att jag skulle spana på distans och reggade ett användarnamn mest för skojs skull, nu sitter jag här och har författat över 500 inlägg.)
Samma här.
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Samma här.
Jag med. Genomgick en cold turkey-kur efter att ha blivit utestängd från Superstars forum och var på väg att bli fri - då började Mats_ume locka...
Samma här.
Jag med. Genomgick en cold turkey-kur efter att ha blivit utestängd från Superstars forum och var på väg att bli fri - då började Mats_ume locka...
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Jag trodde nog mest att jag skulle spana på distans och reggade ett användarnamn mest för skojs skull (...)
Av 163 registrerade medlemmar spanar 66 på distans och har inte skrivit ett inlägg.
Ytterligare 24 får väl också sägas spana på distans. De har svarat för 1-3 inlägg.
Så du hade varit i gott sällskap - mer än halva forumet.
Under första halvan av 90-talet brukade jag hänga på Kristallen (Pelikans dåvarande bar). För att komma in i Lilla matsalen var man tvungen att passera genom den alltid knökfulla baren. Det gjorde ofta "Ola" runt 23-blecket på fredag- och lördagskvällarna. Persbrandt alltså. Känslan var att han kom direkt från jobbet på någon teater.
Han gjorde intryck redan i sitt första tv-framträdande: Bengt Ohlssons Nigger, 1990, regisserad av Stig Larsson.