Tittut.
Klas laddar upp inför riksväg 50/70-derbyt.
Största bekymret är läckaget hemåt. Är det rätt att testa Gidlöf, i ett läge där laget är så jävla skört? Om han får samma hjälp som Hellsten så har vi snart tre målvakter med kraschat självförtroende.Lampa skrev: tor 03 okt 2024, 21:53 Ge Hellberg chansen nu, peta MK och Knuts och in med två hungriga från J20.
Känns ju inte riktigt rätt o starta Gidlöf i ett sånt här läge heller. Men vem vet, han kanske gör succé.Klas skrev: tor 03 okt 2024, 21:58Största bekymret är läckaget hemåt. Är det rätt att testa Gidlöf, i ett läge där laget är så jävla skört? Om han får samma hjälp som Hellsten så har vi snart tre målvakter med kraschat självförtroende.Lampa skrev: tor 03 okt 2024, 21:53 Ge Hellberg chansen nu, peta MK och Knuts och in med två hungriga från J20.
Det var lite ”varför skulle man få den här frågan i knät”. Det hade varit roligare om det hade varit om ett år (...), säger Andreas Gärdsback.
Sporten är vår ädelsten, och den ska vi vårda på alla sätt (...)
Ja, visst är den härlig? Och jag tänker på min ädelstenssamling nere i förrådet. Äkta ädelstenar, halvädelstenar, mineraler. Inte ens äkta ädelstenar är alla gånger så imponerande. Bland annat har jag en rå smaragd. Vad kostade den när jag köpte den på 90-talet? Femtiolapp?Det är kortfattat vår status just nu och vi återkommer så fort vi har något färdigt att kommunicera. Fram till dess, stötta vårt lag, vi är i början av en härlig säsong (...)
Detta fick jag på mailen nyss:Sniper skrev: fre 04 okt 2024, 07:59 Slutligen: varför är den normalt så kommunikative TJ helt tyst?
Medlemsträff
Kom på medlemsträff nu på lördag den 5 oktober inför matchen mot Örebro. Vi kör från 16.20 och där får du bland annat träffa vår klubbdirektör Andreas Hedbom och Thomas ”Tjomme” Johansson. Anmäl dig här.