Klicka?

Ullvi, typ
Inlägg: 97
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Klicka?

Inlägg av Ullvi, typ »

Vet inte, men skulle det vara bättre (att som på förra forumet) ha ”ett steg mindre” att klicka sig fram? Dvs. att ha alla trådar synliga direkt? Avd. Tiktok-generation…
Känns som det möjligen skulle kunna vara en idé?
Användarens profilbild
Mats_ume
Gammal räv
Inlägg: 986
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 21:19

Re: Klicka?

Inlägg av Mats_ume »

Ullvi, typ
Inlägg: 97
Blev medlem: tis 19 sep 2023, 10:29
Ort: Stockholm

Re: Klicka?

Inlägg av Ullvi, typ »

Ahmenjävvlarr!
Uffe88
Inlägg: 231
Blev medlem: ons 20 sep 2023, 13:06

Re: Klicka?

Inlägg av Uffe88 »

Någon som känner sig manad och lämpad att skapa en tråd med alla bilder och förklaring av alla funktioner, behörigheter, forumregler och vilka som är moderatorer?
Användarens profilbild
Pastis
Webbplatsadministratör
Inlägg: 321
Blev medlem: sön 17 sep 2023, 18:22
Ort: Grövelsjön

Re: Klicka?

Inlägg av Pastis »

Uffe88 skrev: fre 22 sep 2023, 22:41 Någon som känner sig manad och lämpad att skapa en tråd med alla bilder och förklaring av alla funktioner, behörigheter, forumregler och vilka som är moderatorer?
Kan svara på några. Allt detta skapades snabbt då det gamla forumet säkert kraschar vilken dag som helst. Så det är säkert en hel del att trimma in. Forumregler motsvarar väl användarvillkoren som alla godkänner när de skapar sitt konto. Länk finns även längst ner på alla sidor.

Än så länge finns inga moderatorer, men jag och Mats_ume är administratörer och kan göra allt. Men eftersom jag inte har några erfarenheter av ert sällskap och vet "nivån", så gör jag ingen moderering utan överlåter det till Mats_ume.