Hittade ingen bra tråd att skriva detta i så jag tänkte att jag startar en ny tråd med sånt som strular med forumet, oavsett om det är handhavandefel, uppkopplingsfel eller vad det nu kan vara.
Jag har idag fram till nu inte kunnat komma in på forumet med jobbdatorn. Funkade bra med telefonen men alltså inte med datorn. Fick meddelande om att servern brutit uppkopplingen. Någon mer som varit med om samma problem? Kommer in nu utan problem igen.
Strul med forumet
-
Strul med forumet
Pain is temporary, glory is forever
-
Re: Strul med forumet
Har du provat leksandsfärjan.se ?
Många lever med en sådan förbluffande rutin, att det är svårt att tro de lever för första gången.
-
- Kapten
Som catami är inne på, vilken domän går du till?Wiborg skrev: tor 13 feb 2025, 13:59 Hittade ingen bra tråd att skriva detta i så jag tänkte att jag startar en ny tråd med sånt som strular med forumet, oavsett om det är handhavandefel, uppkopplingsfel eller vad det nu kan vara.
Jag har idag fram till nu inte kunnat komma in på forumet med jobbdatorn. Funkade bra med telefonen men alltså inte med datorn. Fick meddelande om att servern brutit uppkopplingen. Någon mer som varit med om samma problem? Kommer in nu utan problem igen.
-
Precis samma som jag använde nu, så det var ingen fel adress eller något sånt. Kan ha med jobbets brandväggar att göra, men funkar ju som sagt nu igen.Mats_ume skrev: tor 13 feb 2025, 15:26Som catami är inne på, vilken domän går du till?Wiborg skrev: tor 13 feb 2025, 13:59 Hittade ingen bra tråd att skriva detta i så jag tänkte att jag startar en ny tråd med sånt som strular med forumet, oavsett om det är handhavandefel, uppkopplingsfel eller vad det nu kan vara.
-
Nu har jag samma fel igen, bara telefonen som funkar och inte jobbdatorn. Båda ligger på samma nätverk och det spelar ingen roll ifall jag är uppkopplad till jobbet via VPN eller kopplat ner VPN, datorn funkar ändå inte.