Klas skrev: tor 27 feb 2025, 22:19
[quote=Sniper post_id=25602 time=<a href="tel:1740690426">1740690426</a> user_id=62]
Starta nästa tråd (jag är som sagt helt slut): 2025-03-01 Lördag 18:00 Leksand - Luleå
Det har gått fyrtio minuter. Nån måtta får det vara. Vi är inte Luleås forum som dröjer i det oändliga innan tråd kommer upp.
* * *
Jag säger som Gösen: Heja Modo!
Rögle-Modo spelar under eftermiddagen.
Bra där! Jag kan ju inte starta, det vet vi alla hur det går.
[/quote]Inte jag heller. Få blir rubriken Paltkoma i gropen, eller nåt.
Får se vem som står. Är Gidlöf frisk o kry så har vi nu dessa angenäma problem. Desamma alltså om Karlström. Han får nog stå åt sidan (det gick ju bra igår) men han har varit intressant att se.
Får vi en domarrekyl i morgon?
Hittills har vi väl inte sett 25, 27 och ….PC (vet ej hans nummer) ihop. Den förmodade förstakedjan.
Själv är jag förmodligen indisponibel igen. Om jag inte lyckas slingra mig.
Sun taught me,
No matter how many times you go down,
Keep RISING!
Att vara i zonen som målvakt är färskvara och beror såklart i högsta grad på hur bra försvarsspel vi har för dagen. Armalis jättebra igår och Hellsten har flest nollor. Men Gidlöf är ju ändå den som är jämnast. Läs högst lägstanivå. Så är väl de flestas känsla. Är känslan.
Sen är väl det där med magsjuka en definitionsfråga. Har han kaskadkräkts hela natten och tömt kroppen totalt så ska han vila imorgon. Lite magknip igår så in i mål och sluta maska
Mänskligheten är maneter som sköljer fram och tillbaka i historiens tidvatten.
Gösen skrev: fre 28 feb 2025, 07:50
Att vara i zonen som målvakt är färskvara och beror såklart i högsta grad på hur bra försvarsspel vi har för dagen. Armalis jättebra igår och Hellsten har flest nollor. Men Gidlöf är ju ändå den som är jämnast. Läs högst lägstanivå. Så är väl de flestas känsla. Är känslan.
Sen är väl det där med magsjuka en definitionsfråga. Har han kaskadkräkts hela natten och tömt kroppen totalt så ska han vila imorgon. Lite magknip igår så in i mål och sluta maska
Åhnej, är det magsjuka?
Positivt är att sådan går fort över. Negativt är att sånt sprider sig väldigt lätt.
Sun taught me,
Keep RISING!
Åhnej, är det magsjuka?
Positivt är att sådan går fort över. Negativt är att sånt sprider sig väldigt lätt.
dom sa det i studion igår, att magsjuka går….
I brist på alternativ sken solen på ingenting nytt.
10 078 inlägg på mitt CV. De flesta med tvivelaktigt innehåll.
Åhnej, är det magsjuka?
dom sa det i studion igår, att magsjuka går….
Dr Borelius hade fixat det lätt. Ordinerat 10 vitpepparkorn till hela truppen och för den nojiga, eller sugna, en 6a whiskey på det.
...och sedan basunerat ut det offentligt
Emilia är alldeles för återhållsam.
Sun taught me,
Keep RISING!
Starta nästa tråd (jag är som sagt helt slut): 2025-03-01 Lördag 18:00 Leksand - Luleå
Det har gått fyrtio minuter. Nån måtta får det vara. Vi är inte Luleås forum som dröjer i det oändliga innan tråd kommer upp.
* * *
Jag säger som Gösen: Heja Modo!
Rögle-Modo spelar under eftermiddagen.
Ja, det hade varit underbart ifall de kunde ta tre poäng samtidigt som vi vinner och Örebro förlorar. Sedan spelar vi ner Örebro till en poäng ifrån kvalplats på tisdag...
Jag har letat efter den där Hockeynews-artikeln från i höstas där jag uppfattade det som att Mårthen Bergman tyckte att Leksand borde värva Shinnimin. Men även om jag hittar den är den fortfarande låst.
Nu har dom inte fallit än men när jag ser händelsen nu så kan det där inte bli annat än avstängning. Frågan är hur många matcher? För vår del räcker det dock med en.
Sun taught me,
Keep RISING!
Nu har dom inte fallit än men när jag ser händelsen nu så kan det där inte bli annat än avstängning. Frågan är hur många matcher? För vår del räcker det dock med en.