Jag slänger ut en krok här. Som jag nämnde i ett inlägg i träningsmatchtråden så ska jag och grabben på 12 år upp till premiären. Biljett till Tegera är kirrat, vi kommer stå på stå och leverera. Första gången på ståplats för grabben och jag hoppas och tror att han ska få mersmak. Men f-n och skit, biljetterna till matchen på lördagen, där i övre kant av Siljan, gick ju åt så fort att jag aldrig han lägga tassarna på några. Så om det är någon som har 2 biljetter till övers, sittplats bredvid varandra eller bortastå, så skulle jag (och grabben såklart) bli överlyckliga om vi fick köpa.
Alternativet är ju att se matchen på TV på lämplig plats i Leksand, det är ju iaf snäppet bättre än att sitta på B&B Parkgården och se matchen på mobiltelefon. Så om nån vet om det är nåt ställe som är kul att se matchen på i Leksand så säg till. Att se den med andra leksingar på tex Freds är ju inte alls dumt det heller. Eller vart kan man tänka sig att den visas? Jag har inte sett nåt specifikt utannonserat iaf..