Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Och det börjar vi likna igen.
Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Sniper skrev: Igår, 22:51Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Femte raka!

Sniper skrev: Igår, 22:51Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Lirarnas lag, såsom jag minns dem, spelade i Elitserien och siktade på SM-guld. Inte på att vinna mot Almtuna.
Ordförande i Föreningen för det gulas bevarande.
Wittgenstein skrev: Igår, 23:07Sniper skrev: Igår, 22:51Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Lirarnas lag, såsom jag minns dem, spelade i Elitserien och siktade på SM-guld. Inte på att vinna mot Almtuna.
Berätta vad du minns från 70-talet. För det är ju därifrån epitetet är hämtat.
Närmare bestämt 1973-75 - säsongerna innan högsta divisionen fick namnet Elitserien.
Återstår att se. Det är farligt att ens plantera tanken. Nån gång kommer det en rekyl.
Äntligen vettig avsparkstid! En seeg söndagseftermiddag när inte ens kyrkan konkurrerar om uppmärksamheten. Inga partaj, inga konserter, inga middagar, inga jävla störningsmoment! Leve AS! Hata lördagsmatcher!
Ska dit och introducera min sonson i hockeyns underbara värld. Han är 2,5 år gammal så det är dax nu
Sniper skrev: Igår, 23:22Wittgenstein skrev: Igår, 23:07Sniper skrev: Igår, 22:51Bara en halvtimme från klassiskt nedsläpp söndag kl 17. På den tiden vi var Lirarnas lag.
Berätta vad du minns från 70-talet. För det är ju därifrån epitetet är hämtat.
Närmare bestämt 1973-75 - säsongerna innan högsta divisionen fick namnet Elitserien.
Inte mycket, men drygt tio år senare hade jag en tröja med "Leksand Lirarnas Lag" tryckt på bröstet.
Wittgenstein skrev: Igår, 23:38Inte mycket, men drygt tio år senare hade jag en tröja med "Leksand Lirarnas Lag" tryckt på bröstet.
https://www.dalademokraten.se/sport/har ... arnas-lag/
Var det den feltryckta du hade? Jag hade en sån. Nu ligger den i nått skrymsle.
"Passa på att vara glada nu, för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång".
Och då menar jag inte från en omgång till en annan utan en period i LIF-tillvaron
då vi får se ett roligt spelande lag som vinner matcher.
Aggeman skrev: Igår, 23:44Wittgenstein skrev: Igår, 23:38Inte mycket, men drygt tio år senare hade jag en tröja med "Leksand Lirarnas Lag" tryckt på bröstet.
Nej, det här var många år tidigare.
Wittgenstein skrev: För 51 minuter sedan.Aggeman skrev: Igår, 23:44Wittgenstein skrev: Igår, 23:38Inte mycket, men drygt tio år senare hade jag en tröja med "Leksand Lirarnas Lag" tryckt på bröstet.
Nej, det här var många år tidigare.
Såklart. Tänkte att du skrev tio år från idag. Läggdags…